Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Δεν είναι μυστικό πως τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα είναι από τα ομορφότερα στον κόσμο. Οι «δικές μας» αυτοκινητοβιομηχανίες δείχνουν να έχουν γούστο και πολλές φορές δημιουργούν όχι απλά αυτοκίνητα, αλλά πραγματικά έργα τέχνης. Μοντέλα εταιριών όπως Ferrari και Aston Martin μπορούν να «πιάσουν» πολλά εκατομμύρια σε δημοπρασίες λόγω της απίθανης εμφάνισης αλλά και σπανιότητας τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ανάμεσα όμως στα χιλιάδες πανέμορφα αυτοκίνητα, υπάρχουν και μερικές περιπτώσεις όπου το αποτέλεσμα προκαλεί απορίες, μορφασμούς και απαξιωτικά σχόλια καθώς η εικόνα είναι πραγματικά ασυνήθιστα άσχημη. Παρουσιάζουμε μερικά από τα ασχημότερα σύνολα που έχουν δημιουργηθεί επί ευρωπαϊκού εδάφους και φυσικά δεν κατάφεραν να πείσουν αρκετούς αγοραστές, όμως σίγουρα κατάφεραν να ξεχωρίσουν.

Sin S1: Η βουλγάρικη startup παρουσίασε το συγκεκριμένο sport μοντέλο το 2018 και πραγματικά μείναμε όλοι με το στόμα ανοιχτό από την απορία. Είναι λες και πήραν ένα όμορφο μοντέλο και το τσαλάκωσαν όσο περισσότερο μπορούσαν με την τελική εικόνα να εντυπωσιάζει αρνητικά. Πολύ αρνητικά για αυτό και δεν κατάφερε να πείσει ούτε τους φίλους της μάρκας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Weber Faster One: Μια άλλη φιλόδοξη startup εταιρεία, ο ελβετικός κατασκευαστής Weber παρουσίασε το 2008 το Faster One. Υποτίθεται ότι θα ήταν το ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο, παίρνοντας το στέμμα από την Bugatti και την Koenigsegg, όμως ήταν επίσης ένα από τα πιο ακριβά νέα αυτοκίνητα, με αναφερόμενη τιμή εκκίνησης πάνω από 1,6 εκατομμύρια ελβετικά φράγκα. Αυτή η υπερβολική τιμή, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι αυτό το αυτοκίνητο δείχνει να μην έχει ξεκάθαρη σχεδιαστική ταυτότητα, δεν κατάφερε να πείσει ούτε έναν αγοραστή.

Marcos Mantis M70: Η Marcos ήταν μια βρετανική εταιρία που κυρίως ασχολιόταν με τα σπορ διθέσια μοντέλα. Όταν επιχείρησε το 1970 να παρουσιάσει για πρώτη φορά ένα τετραθέσιο, το αποτέλεσμα ήταν πραγματικά άσχημο ενώ και το μοτέρ του παρουσίασε τρομερά προβλήματα εξ’αρχής. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

IFR Automotive Aspid: Η ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία IFR Automotive κατασκευάζει το Aspid από το 2008, αλλά απέτυχε να έχει μεγάλο αντίκτυπο στον κόσμο των σπορ αυτοκινήτων. Μέρος αυτού οφείλεται στην αρχική του τιμή των περίπου 145.000 $, καθιστώντας το ένα απίστευτα ακριβό «παιχνίδι» για την πίστα. Το μεγαλύτερο πρόβλημα όμως είναι η εμφάνισή του, η οποία δεν βελτιώθηκε καθόλου στο πέρασμα των χρόνων.

Fiat Multipla: Ίσως το πιο «ιδιαίτερο» εμφανισιακά μοντέλο της Ιταλίας, το οποίο κατάφερε να μείνει στην γραμμή παραγωγής για 12 χρόνια και να δεχθεί και facelift. Κατά τους περισσότερους πραγματικά άσχημο, αλλά κατά τους ιδιοκτήτες του, εξαιρετικά βολικό και χρήσιμο. Εσάς ποια είναι η γνώμη σας;

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης