Πρόσβαση σε καινοτόμες υπηρεσίες προσφέρει στους πελάτες της η σουηδική φίρμα, μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας Volvo On Call.
Κατεβάζοντας τη σχετική εφαρμογή στο smpartphone ή στο tablet, ο κάτοχος ενός Volvo μπορεί να ελέγξει από απόσταση μία σειρά λειτουργιών, όπως να κλειδώσει τις πόρτες του αυτοκινήτου, να ενεργοποιήσει το σύστημα κλιματισμού, να αναζητήσει στον χάρτη έναν προορισμό ή ένα σημείο εξυπηρέτησης και να το στείλει στο σύστημα πλοήγησης του οχήματος, να βρει μία θέση στάθμευσης, ακόμη και να το εντοπίσει αν έχει ξεχάσει που ακριβώς το έχει σταθμεύσει, όπως για παράδειγμα στο πάρκινγκ του αεροδρομίου.
Επίσης, μπορεί να συνδέσει το Volvo On Call με το ημερολόγιό του, ώστε να δέχεται υπενθυμίσεις για τα προγραμματισμένα ραντεβού, να δημιουργήσει in-car WiFi hotspot για τις φορητές συσκευές όλων των επιβατών, να επωφεληθεί από την υπηρεσία παράδοσης στο αυτοκίνητο (In-car Delivery), μέσω της οποίας οι online αγορές παραδίδονται στο χώρο αποσκευών του αυτοκινήτου και να καλέσει βοήθεια σε περίπτωση ατυχήματος ή βλάβης.
Τέλος, υπάρχει και η δυνατότητα να μοιραστεί το αυτοκίνητό του με τους αγαπημένους του, όπως ακριβώς γίνεται με μία φωτογραφία από το smartphone του. Οπουδήποτε κι αν βρίσκεται ο κάτοχος του αυτοκινήτου, μπορεί να δημιουργήσει άμεσα ένα «ψηφιακό κλειδί» μέσω του Volvo On Call και να επιτρέψει σε φίλους ή μέλη της οικογένειάς του να το ξεκλειδώσουν χρησιμοποιώντας τα κινητά τους τηλέφωνα. Το νέο XC40 είναι το πρώτο αυτοκίνητο της ελληνικής αγοράς που διαθέτει δυνατότητα κοινής χρήσης (Car Sharing), η οποία θα ενσωματωθεί σύντομα και στα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας.
Το Volvo On Call συμπεριλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό των περισσότερων μοντέλων της μάρκας. Εξελίσσεται συνεχώς, με την προσθήκη καινοτόμων λειτουργιών και υπηρεσιών, όπως η Over-The-Air ενημέρωση του λογισμικού του αυτοκινήτου όπου και αν βρίσκεται αυτό, και ανοίγει νέους δρόμους για έναν πιο βιώσιμο και συναρπαστικό τρόπο ζωής.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος