Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Δεν υπάρχει κανένας λόγος αμφιβολίας, όταν οι πληροφορίες έρχονται από τον ίδιο τον Craig Lieberman, τον τεχνικό σύμβουλο στις δύο πρώτες ταινίες Fast and Furious.

Ούτε λίγο ούτε πολύ, αποκάλυψε πως πίσω από όλα ήταν η κινηματογραφική μαγεία που παρουσίαζε τα ωραία αυτοκίνητα της ταινίας, να φαίνονται πολύ πιο γρήγορα από ό,τι είναι στην πραγματικότητα (τουλάχιστον στις δύο πρώτες ταινίες).

Το Mitsubishi Eclipse του Brian από την πρώτη ταινία έμοιαζε εντυπωσιακά γρήγορο όμως στην πραγματικότητα απέδιδε μόνο περίπου 125 ίππους από τον ελαφρώς τροποποιημένο, ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων. Το αυτοκίνητο χρειαζόταν εννέα δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 100χλμ./ώρα στον πραγματικό κόσμο και 16 δευτ. για το 400άρι.

Το Volkswagen Jetta της Jessi κατασκευάστηκε απέδιδε μόλις 150 ίππους και χρόνο 0-100 10 δευτερολέπτων. Χρειαζόταν 18 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει το 400άρι, αλλά τα οχήματα δεν χρειάστηκε ποτέ να είναι γρήγορα για τα γυρίσματα. Ο Lieberman αποκαλύπτει ότι το 90 τοις εκατό των σκηνών στις ταινίες συμβαίνουν με ταχύτητες κάτω κάτω από τα 100χλμ./ώρα. Το μοντάζ, η μίξη του ήχου και άλλα τεχνάσματα βοηθούν στη δημιουργία της ψευδαίσθησης της ταχύτητας για τους θεατές του κινηματογράφου.

Ωστόσο, ορισμένα από τα αυτοκίνητα είχαν αρκετή δύναμη. Το Mazda RX-7 του Dom απέδιδε 305 ίππους και μπορούσε να επιτύχει χρόνους 0-100 στα 6 δευτ. όπως και το Nissan GT-R R33 του Leon το οποίο έκανε το 400άρι σε 10 δευτ.