Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η τρέχουσα γενιά του Suzuki Jimny λέει αντίο για να κάνει χώρο στην επόμενη, η οποία θα έχει εξηλεκτρισμένο σύνολο για να μπορεί να «ακολουθήσει» τα πρότυπα ρύπων. Ως αποχαιρετιστήριο δώρο όμως, η Suzuki Italia θα κατασκευάσει 150 μονάδες της επετειακής και τελευταία έκδοσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με την ονομασία Jimny Mata, αυτή η ειδική έκδοση αποτελεί συνέχεια του μοναδικού concept που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τορίνο 2024 υιοθετώντας πολλές χαρακτηριστικές σχεδιαστικές πινελιές του. Σε αντίθεση με το κανονικό Jimny, το Mata λαμβάνει μια σειρά από ανεπαίσθητες αλλά εντυπωσιακές οπτικές βελτιώσεις και αξεσουάρ που αποσκοπούν στην ενίσχυση της ελκυστικότητάς του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το εξωτερικό του Mata αποκτά διχρωμία που συνδυάζει το μεταλλικό Siberian Silver με μαύρες ματ πινελιές στο καπό, τις κολόνες και την οροφή, όσο το μπροστινό μέρος διαθέτει μια vintage μάσκα της Suzuki. Η αλουμινένια προστατευτική ποδιά μπροστά και στο πλάι, μαζί με το σκληρό κάλυμμα για τη ρεζέρβα, τους λασπωτήρες και τις 15άρες ζάντες, συμπληρώνουν την πιο σκληροτράχηλη και όμορφη εικόνα του μοντέλου. Να σημειώσουμε πως κάτω από το όχημα υπάρχει επιπλέον αλουμινένια προστασία, ανεβάζοντας περαιτέρω τις off-road δυνατότητες του Jimny.

Μάλιστα με την αγορά του, ο ιδιοκτήτης θα λάβει δώρο μία επιπλέον τετράδα χειμερινών ελαστικών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο εσωτερικό, η καμπίνα είναι σχετικά απλή, με τη μόνη μοναδική πινελιά να είναι μια αριθμημένη πλακέτα στο ταμπλό για τη σήμανση κάθε μονάδας. Βασισμένο στην κορυφαία εξοπλιστική έκδοση, το Jimny Mata είναι εξοπλισμένο με σύστημα infotainment 7 ιντσών, ηχοσύστημα Pioneer, κάμερα οπισθοπορείας, θερμαινόμενα καθίσματα και μια πλειάδα βασικών χαρακτηριστικών ADAS. Ο χώρος αποσκευών είναι επενδεδυμένος με ένα ελαστικό χαλάκι, μια πρακτική προσθήκη που βοηθά να διατηρούνται τα πράγματα τακτοποιημένα και εύκολα καθαρά.

Όπως συμβαίνει με όλα τα Jimny προδιαγραφών Ε.Ε. από το 2021 και μετά, η ειδική έκδοση διατίθεται αποκλειστικά ως διθέσιο LCV λόγω των κανονισμών εκπομπών ρύπων. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο στάνταρ ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 102 ίππους και 130 Nm ροπής. Η ισχύς μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς αποκλειστικά μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων 5 σχέσεων.

Η συγκεκριμένη έκδοση είναι η τελευταία χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση καθώς το ανανεωμένο Jimny αναμένεται να διαθέτει ένα υβριδικό σύστημα κίνησης που θα επιτρέψει στο μοντέλο να επιστρέψει στην ευρωπαϊκή αγορά ως επιβατικό όχημα και όχι ως LCV. Η Suzuki επιβεβαίωσε επίσης ότι ένα πλήρως ηλεκτρικό Jimny βρίσκεται στα σκαριά, με στόχο ακριβώς την ευρωπαϊκή αγορά.

Οι Ιταλοί αγοραστές μπορούν να κάνουν παραγγελίες για το Suzuki Jimny Mata από τις 30 Νοεμβρίου.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης