Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Suzuki μπορεί να έχει αργήσει έναντι του ανταγωνισμού στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων, όμως φαίνεται πως η ιαπωνική εταιρεία είναι έτοιμη να παρουσιάσει το πρώτο της EV παραγωγής. Μπορεί να μην έρθει μέχρι το 2025, αλλά τώρα ξέρουμε πως θα μοιάζει. Η Suzuki αποκάλυψε το πρωτότυπο eVX κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Auto 2023 στο Δελχί της Ινδίας, κάνοντας προεπισκόπηση ενός ηλεκτρικού crossover που έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει γύρω στα μέσα της δεκαετίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η αυτοκινητοβιομηχανία δεν είναι έτοιμη να αποκαλύψει όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με το πρωτότυπο όχημα, αλλά λέει ότι συνδυάζει το «ισχυρό DNA 4×4» της Suzuki με τα πλεονεκτήματα των σύγχρονων ηλεκτρικών οχημάτων. Το όχημα παίρνει το σχήμα με άμεσα αναγνωρίσιμη μπροστινή όψη και μυώδεις θόλους τροχών που δημιουργούν μια εκτός δρόμου αύρα.

Το eVX έχει μήκος 4.300χλστ. πλάτος 1.800χλστ. και ύψος 1.600χλστ. γεγονός που το καθιστά ελαφρώς μακρύτερο και φαρδύτερο από το Vitara που πωλείται στις παγκόσμιες αγορές. Τοποθετημένη πιθανότατα κάπου μέσα στο πάτωμα είναι μια μπαταρία 60 κιλοβατώρων, η οποία θα πρέπει να μπορεί να παρέχει αυτονομία έως και 550 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση. Λάβετε υπόψη ότι αυτοί οι αριθμοί μετρώνται από το MIDC της Ινδίας, το οποίο είναι γενικά πιο γενναιόδωρο από το WLTP της Ευρώπης και τα πρότυπα EPA της Αμερικής.

Μόλις νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η Suzuki ανακοίνωσε επίσης ότι υπέγραψε κοινή συμφωνία ανάπτυξης με την Inmotive από τον Καναδά. Οι δύο εταιρείες θα εργαστούν σε ένα κιβώτιο δύο ταχυτήτων για ηλεκτρικά οχήματα, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί σε μελλοντική παραγωγή Suzuki EV. Στόχος της εταιρείας είναι να επεκτείνει δυνητικά την αυτονομία των ηλεκτρικών οχημάτων χάρη στην αυξημένη απόδοση που παρέχει το κιβώτιο ταχυτήτων. 
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης