H νέα γενιά του άκρως επιτυχημένου γερμανικού crossover είναι έτοιμη να λανσαριστεί στις αγορές της Ευρώπης, διαθέτοντας πιο σύγχρονη εμφάνιση, τεχνολογίες αιχμής και αποδοτικούς κινητήρες.
Το καινούργιο Tiguan αναμένεται στη χώρα μας τον Μάιο, εφοδιασμένο με τέσσερα μηχανικά σύνολα βενζίνης και ισάριθμα diesel, προδιαγραφών Euro6. Στη βάση της γκάμας είναι ο 1.4 TSI των 125 ίππων, ακολουθεί ο 1.8 TSI με τους 180 ίππους και ο 2.0 TSI απόδοσης 220 ίππων. Στους diesel υπάρχουν οι 1.6 TDI και 2.0 TDI, με απόδοση 115, 150, 190 και 240 ίππων. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός ή τους τέσσερις τροχούς, μέσω μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων ή του αυτόματου διπλού συμπλέκτη με 6 ή 7 ταχύτητες.
Πατάει πάνω στην πλατφόρμα MQB, την ίδια με τα Audi A3 και Golf, το μήκος είναι αυξημένο κατά 6 εκατοστά, το πλάτος κατά 3 εκατοστά και το μεταξόνιο κατά 77 χλστ., με το ύψος να είναι χαμηλότερο κατά 3,3 εκατοστά, σε σχέση με τον προκάτοχό του. Χάρη στις μεγαλύτερες διαστάσεις, έχουν αυξηθεί και οι χώροι, με τη διαφορά να κάνει το πορτμπαγκάζ, το οποίο έχει φτάσει τα 615 λίτρα χωρητικότητας!
Αυτό που θα εκτιμήσουν περισσότερο οι ενδιαφερόμενοι πελάτες είναι ο εξοπλισμός. Η VW έχει προσθέσει στο αυτοκίνητο όλα τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού. Μεταξύ αυτών είναι το ενεργό καπό, το οποίο ανασηκώνεται αυτόματα σε περίπτωση σύγκρουσης με πεζό ή ποδηλάτη, μετριάζοντας έτσι τις πιθανότητες τραυματισμού στο κεφάλι.
Επίσης, φέρει το αυτόματο σύστημα πέδησης μετά τη σύγκρουση (Multi-Collision Braking System), με σύστημα ελέγχου πορείας (Front Assist) που περιλαμβάνει και τη λειτουργία City Emergency Braking και μία νέα λειτουργία, την παρακολούθηση των πεζών (Pedestrian Monitoring). Στον βασικό εξοπλισμό είναι και το Lane Assist, που αναγνωρίζει με τη βοήθεια καμερών την ακούσια εκτροπή του αυτοκινήτου από τα όρια της λωρίδας κυκλοφορίας που κινείται (εάν δεν έχει προηγηθεί η ενεργοποίηση των φλας από τον οδηγό). Το σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό, στρίβοντας το τιμόνι προς την αντίθετη κατεύθυνση επαναφέροντας το αυτοκίνητο στη σωστή του πορεία.
Δείτε εδώ όλα τα μοντέλα της VW
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος