Του Λουκά Παπαλάμπρου

Σε μία εντυπωσιακή κίνηση που ξάφνιασε τους πάντες και παράλληλα, ανοίγει νέους ορίζοντες στις αυτοκινητοβιομηχανίες όσον αφορά στην παρουσίαση, προβολή και προώθηση των νέων μοντέλων, προχώρησε η βρετανική εταιρεία κατασκευής πολυτελών οχημάτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Rolls-Royce συνεργάζεται με το κορυφαίο συνδρομητικό τηλεοπτικό κανάλι National Geographic, δημιουργώντας ένα ενδιαφέρον ντοκιμαντέρ για την Cullinan. Ο τίτλος είναι «The Final Challenge» και τα γυρίσματα θα γίνουν σε Ευρώπη, ΗΠΑ και Μέση Ανατολή. Στόχος είναι να προβληθούν οι δοκιμές εξέλιξης του αυτοκινήτου, το οποίο έχει χαρακτηριστεί ως το διαμάντι των SUV.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επικεφαλής της παραγωγής είναι ο Cory Richards, κάτοχος του τίτλου «National Geographic Adventurer» το 2012. Δίπλα του θα έχει ορισμένους από τους πιο διάσημους κινηματογραφιστές και φωτογράφους του καναλιού.

Αυτές τις μέρες πραγματοποιούνται τα γυρίσματα στα highlands της Σκωτίας. Αμέσως μετά, η ομάδα θα μεταβεί στις αυστριακές Άλπεις και στη συνέχεια θα ταξιδέψει ανατολικά. Μάλιστα, δημιουργήθηκε και ειδική σελίδα στο διαδίκτυο – www.nationalgeographic.com/rollsroycecullinan – ώστε, όσοι επιθυμούν, να παρακολουθούν την πορεία της διαδρομής.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Διαβάστε επίσης: Το διαμάντι των SUV


σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης