Μετά την παγκόσμια πρεμιέρα στην έκθεση της Φρανκφούρτης, η Audi ανακοίνωσε ότι η έκδοση παραγωγής του μεγάλου πολυτελούς αμιγώς ηλεκτροκίνητου Q6, θα λανσαριστεί στην αγορά το 2018, με την παραγωγή να γίνεται στο εργοστάσιο του Βελγίου.

Η γερμανική εταιρεία έχει ξεκινήσει τις προετοιμασίες, ώστε η γραμμή παραγωγής να είναι έτοιμη σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα. Στις ίδιες εγκαταστάσεις θα κατασκευάζονται και οι μπαταρίες του Q6 e-tron, με το εργοστάσιο να αφοσιώνεται αποκλειστικά στο συγκεκριμένο μοντέλο.

Για να γίνει αυτό, το A1 θα μεταφερθεί από τις εγκαταστάσεις των Βρυξελλών στο Martorell της Ισπανίας και το Q3 θα μετακομίσει με τη σειρά του στο Gyor της Ουγγαρίας. Το Q6 είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο μεγάλο SUV της Audi. χαρακτηρίζεται από το δυναμικό σχεδιασμό, την έντονα κεκλιμένη γραμμή της οροφής, τα εμπρός φώτα τεχνολογίας matrix laser και τα OLED πίσω. Το μήκος του αμαξώματος είναι στα 4,9 μέτρα, το πλάτος στο 1,93μ. και το ύψος στο 1,54μ. Διαθέτει ψηφιακούς εξωτερικούς καθρέπτες, έχει αεροδυναμικό συντελεστή Cd 0.25 – τον καλύτερο στην κατηγορία – με τη μάσκα να χαρακτηρίζεται από τη νέα εξάγωνη χρωμιωμένη γρίλια.

Στην καμπίνα διακρίνεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και οι δύο οθόνες αφής στο κέντρο της κονσόλας, από τις οποίες ο οδηγός μπορεί να ελέγξει όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου. Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 615 λίτρα, ενώ σύμφωνα με την Audi το εσωτερικό έχει σχεδιαστεί ώστε να προσφέρει την βέλτιστη άνεση σε τέσσερις επιβάτες.

Για την κίνηση φροντίζουν τρεις ηλεκτροκινητήρες, ένας στον εμπρός άξονα και δύο πίσω, οι οποίοι λαμβάνουν ενέργεια από μια προηγμένη συστοιχία μπαταριών ιόντων-λιθίου. Η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 435 ίππους και τα 800 Nm ροπής, με τα 0-100 να επιτυγχάνονται σε 4,6 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 χλμ/ώρα. Η αυτονομία του αυτοκινήτου είναι εξαιρετική, καθώς ξεπερνά τα 500 χιλιόμετρα. Η φόρτιση της μπαταρίας γίνεται είτε από συνεχές ηλεκτρικό ρεύμα, είτε από εναλλασσόμενο και μπορεί να φορτίσει πλήρως σε μόλις 50 λεπτά.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος