Του Λουκά Παπαλάμπρου

Προ των πυλών βρίσκεται το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της γερμανικής φίρμας, με τους μηχανικούς στις εγκαταστάσεις του Zuffenhausen να έχουν έτοιμες τις πρώτες μονάδες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η νέα Taycan μπήκε και επίσημα στην παραγωγή, με το λανσάρισμα στην αγορά να προγραμματίζεται για το 2019. Το αυτοκίνητο ανήκει στην κατηγορία των sport sedan και τροφοδοτείται από δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδοντας συνδυαστικά περισσότερους από 600 ίππους. Για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα χρειάζεται λιγότερα από 3,5 δευτερόλεπτα και για τα 200 χλμ./ώρα περίπου 12΄΄.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η αυτονομία ξεπερνά τα 500 χιλιόμετρα, ενώ με μία φόρτιση διάρκειας 15 λεπτών εξασφαλίζει κίνηση για 400 χλμ., με τις μπαταρίες να λειτουργούν στα 800V.

Για την εξέλιξη της Taycan απασχολούνται περισσότεροι από 60 εξειδικευμένοι μηχανικοί, έχοντας καλύψει σχεδόν 40.000 χιλιόμετρα δοκιμών. Ωστόσο, το εργατικό δυναμικό στην πρότυπη μονάδα «Factory within a factory» θα ενισχυθεί το επόμενο διάστημα με επιπλέον 1.200 εργαζομένους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Porsche θα επενδύσει περισσότερα από 6 δις ευρώ στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, λανσάροντας μέχρι το 2022 ένα ηλεκτρικό SUV, αλλά και την έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου Mission E Cross Turismo.

Στόχος της είναι το 2025 το 50% των μοντέλων που πουλάει να ανήκει στα αμιγώς ηλεκτροκίνητα ή plug-in hybrid.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης