Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η CATL ισχυρίζεται ότι βρίσκεται στα πρόθυρα μιας τεχνολογικής επανάστασης όσον αφορά τις μπαταρίες, χάρη σε μία νέα τεχνοτροπία που προσφέρει ενεργειακή πυκνότητα έως και 500 Wh/kg. Για μέτρο σύγκρισης, να αναφέρουμε πως οι μπαταρίες ιόντων νατρίου της ίδιας εταιρίας, έχουν ενεργειακή πυκνότητα 160 Wh/kg, ενώ και οι πιο εξελιγμένες μπαταρίες της Tesla (που θεωρούνται από τις πιο προηγμένες της αγοράς), έχουν ενεργειακή πυκνότητα έως 296 Wh/kg.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτό το απίστευτο νούμερο είναι ικανό να ανοίξει νέες «πόρτες» και χρήσεις, πέρα από την αυτοκινητοβιομηχανία και να δημιουργήσει αμιγώς ηλεκτρικά αεροπλάνα, υποστηρίζει η εταιρεία.

Η CATL μπορεί να επιτύχει αυτούς τους εντυπωσιακούς αριθμούς χάρη στη νέα εξαιρετικά αγώγιμη βιομιμητική τεχνολογία ηλεκτρολύτη συμπυκνωμένης κατάστασης, που δημιουργεί μια αυτοπροσαρμοζόμενη δομή, η οποία μπορεί να επηρεάζει τις δυνάμεις για να βελτιώσει την αγώγιμη απόδοση. Οι μπαταρίες θα χρησιμοποιούν επίσης υλικά καθόδου εξαιρετικά υψηλής ενεργειακής πυκνότητας και καινοτόμα υλικά ανόδου για να προσφέρουν κορυφαίες επιδόσεις φόρτισης και αυτονομίας.  

“Το λανσάρισμα αυτής της τεχνολογίας αιχμής σπάει τα όρια που περιόριζαν επί μακρόν την ανάπτυξη του τομέα των μπαταριών και θα ανοίξει ένα νέο σενάριο ηλεκτροκίνησης με επίκεντρο το υψηλό επίπεδο ασφάλειας και το μικρό βάρος”, έγραψε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.  Οι μπαταρίες θα χρησιμοποιηθούν επίσης για εφαρμογές στην αυτοκινητοβιομηχανία και αναμένεται να μπουν στην παραγωγή αργότερα φέτος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

“Καθώς ο εξηλεκτρισμός επεκτείνεται από τη γη στον ουρανό, τα αεροσκάφη θα γίνουν πιο καθαρά και έξυπνα”, έγραψε η CATL. “Το λανσάρισμα των συμπυκνωμένων μπαταριών θα εγκαινιάσει μια εποχή καθολικής ηλεκτροκίνησης των θαλάσσιων, χερσαίων και εναέριων μεταφορών, θα ανοίξει περισσότερες δυνατότητες ανάπτυξης του κλάδου και θα προωθήσει την επίτευξη των παγκόσμιων στόχων ουδετερότητας του άνθρακα σε συντομότερη ημερομηνία”.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης