Του Περικλή Χαλάτση

Με ψυχραιμία αντιμετώπισαν οι διευθυντές πωλήσεων στις εισαγωγικές εταιρίες αυτοκινήτων τις μικρές απώλειες του μήνα. Σίγουρα δεν περίμεναν κάποια σημαντική άνοδο στις ταξινομήσεις τον Μάρτιο, αφού πλέον δεν υπάρχουν μεγάλες αναμονές στις παραδόσεις και η αγορά έχει σχεδόν εξομαλυνθεί.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ωστόσο ανώτερο στέλεχος εισαγωγικής εταιρίας είπε ότι η μικρή πτώση ήταν σίγουρη αφού ο φετινός μήνας (Μάρτιος) ήταν κατά τέσσερις εργάσιμες ημέρες μικρότερος από τον αντίστοιχο μήνα του 23.

Τον Μάρτιο (2024) καταγράφηκαν 12.478 ταξινομήσεις ενώ τον περσυνό Μάρτιο είχαμε 13.284 ταξινομήσεις. Βέβαια τα 806 λιγότερα αυτοκίνητα ( πτώση -6.1%) δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι είναι μικρή. Λιγότερες ταξινομήσεις (29.4%) καταγράφηκαν στα φορτηγά ενώ σημαντική άνοδο είχαμε στις ταξινομήσεις των λεωφορείων (+35.7%).

Ας δούμε αναλυτικά το μήνα Μάρτιο 2024 και 2023

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι ταξινομήσεις από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο 2024 είναι +8.6% σε σχέση με το αντίστοιχο περσυνό τρίμηνο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τη μερίδα του λέοντος στις κατηγορίες των οχημάτων πήρε και πάλη η B-TOTAL που περιλαμβάνει τα αυτοκίνητα Β και B SUV.

Οι προτιμήσεις των νέων ιδιοκτητών Ι.Χ από πλευράς κινητήρων ήταν με βενζίνη (+41.7%) και ακολούθησαν οι υβριδικοί κινητήρες (HEV) (+37.4%).

Στον πίνακα που ακολουθεί μπορείτε να δείτε τις ταξινομήσεις στην Ευρώπη για το μήνα Φεβρουάριο

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης