Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Lamborghini κάθε χρόνο βλέπει τις πωλήσεις της να πηγαίνουν από το καλό στο καλύτερο. Κάθε μοντέλο που παρουσιάζει είναι έργο τέχνης και τα βιβλία των παραγγελιών της είναι μονίμως γεμάτα, παρά τις απλησίαστες τιμές που συνοδεύουν τη γκάμα της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για την ακρίβεια, τα πηγαίνει καλύτερα από ποτέ, αν αναλογιστεί κανείς ότι πούλησε το 2022 το ρεκόρ των 9.233 αυτοκινήτων, αυξημένο κατά 10% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Η Urus αντιπροσωπεύει πάνω από το 55% των συνολικών πωλήσεων.

Ως ένδειξη εκτίμησης προς τους υπαλλήλους της, η εταιρεία Sant’Agata Bolognese μειώνει σημαντικά τον αριθμό των εργάσιμων ημερών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα συνδικάτα FIOM και FIM-CISL κατέληξαν σε μια “ιστορική”, όπως τη χαρακτηρίζουν, συμφωνία με τη Lamborghini για τη μεγάλη μείωση των ωρών εργασίας. Οι εργαζόμενοι στην παραγωγή με πρόγραμμα δύο βαρδιών θα εναλλάσσουν την πενθήμερη εβδομάδα εργασίας με την τετραήμερη εβδομάδα εργασίας. Η αλλαγή αυτή θα έχει ως αποτέλεσμα 22 λιγότερες εργάσιμες ημέρες κάθε χρόνο. Όσοι εργάζονται σε πρόγραμμα τριών βαρδιών θα εναλλάσσουν μια πενθήμερη εβδομάδα εργασίας με δύο τετραήμερες εβδομάδες εργασίας, οπότε θα δουλεύουν 31 ημέρες λιγότερες ετησίως.

Παράλληλα, η μείωση των εργάσιμων ημερών, αντί να φέρει μείωση στις απολαβές, θα φέρει αύξηση. Στο πλαίσιο μιας ευρύτερης συμφωνίας μεταξύ των συνδικάτων και της Lamborghini, οι εργαζόμενοι θα λάβουν φέτος τον Δεκέμβριο ένα εφάπαξ μπόνους αξίας άνω των 1.000 ευρώ. Επιπλέον, η ιταλική εξωτική αυτοκινητοβιομηχανία αυξάνει την αξία των μεταβλητών μπόνους κατά 50%, ενώ η εταιρία ανακοινώνει πως θα προσλάβει ακόμα 500 νέους εργαζόμενους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης