Του Λουκά Παπαλάμπρου

Έπειτα από το Ulsan της Ν. Κορέας, η Hyundai ξεκίνησε την κατασκευή του ηλεκτρικού Kona στο εργοστάσιο που διαθέτει στην Τσεχία, καλύπτοντας πλήρως τη ζήτηση στις ευρωπαϊκές αγορές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) είναι μία από τις μεγαλύτερες και πιο σύγχρονες μονάδες παραγωγής αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Στόχος της εταιρείας είναι η κατασκευή 30.000 οχημάτων Kona Electric ετησίως, ενισχύοντας τη φιλοσοφία «Made in Europe for Europe» και καθιστώντας τη Γηραιά Ήπειρο τόπο παραγωγής μελλοντικών προτάσεων κινητικότητας.

Μάλιστα από την Ευρώπη θα γίνεται και ο εφοδιασμός των μπαταριών, γεγονός που εγγυάται τη σταθερή ποσότητα των βασικών εξαρτημάτων που απαιτούνται για την παραγωγή του οχήματος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το 2020, η Hyundai σκοπεύει να διαθέσει περίπου 80.000 αυτοκίνητα μηδενικών εκπομπών ρύπων στους Ευρωπαίους καταναλωτές, όπως το Kona Electric, το IONIQ Electric και το ηλεκτρικό SUV κυψελών καυσίμου NEXO. Αυτό σημαίνει πως η κορεατική φίρμα θα γίνει ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές οχημάτων μηδενικών εκπομπών ρύπων στην Ευρώπη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Kona Electric είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις. Στη βασική, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 135 ίππους και 395 Nm ροπής, λαμβάνει ενέργεια από μπαταρίες χωρητικότητας 39 kWh και η αυτονομία αγγίζει τα 300 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τον νέο κύκλο οδήγησης WLTP (Worldwide Harmonized Light‐Duty Vehicles Test Procedure).

Στη δεύτερη έκδοση ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 204 ίππους και την ίδια ροπή, αλλά έχει μπαταρίες 64 kWh. Η αυτονομία σε αυτήν την περίπτωση φθάνει τα 470 χιλιόμετρα και οι επιδόσεις είναι σαφώς καλύτερες. Για μία πλήρη φόρτιση χρειάζεται 6 και 9 ώρες και 40 λεπτά αντίστοιχα, ενώ με τη χρήση ταχυφορτιστή 100 kW ανακτά το 80% της ενέργειας σε 54 λεπτά.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης