Το 2019 ήταν η καλύτερη χρονιά στην ιστορία της σουηδικής φίρμας, με τις πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο να ανέρχονται στις 705.452 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 9,8% σε σχέση με το 2018.
Αυτή ήταν η πρώτη φορά που η Volvo έσπασε το φράγμα των 700.000 αυτοκινήτων. Τα μοντέλα της σειράς SUV, όπως τα XC40, XC60 και XC90 ήταν οι πρωταγωνιστές, καταγράφοντας τα υψηλότερα μερίδια, ενώ εξαιρετικά καλά τα πήγαν τα πολυτελή wagon και sedan των Σειρών 60 και 90 σε Ευρώπη και Κίνα.
Επιπλέον, συνεχίζεται η ζήτηση για τα plug-in υβριδικά οχήματα, με τις συνολικές πωλήσεις τους να κλείνουν στα 45.933 οχήματα για το 2019, αριθμός αυξημένος κατά 22,9%.
Όσον αφορά στην Ελλάδα, η Volvo παρέδωσε πέρυσι 1.858 αυτοκίνητα, καταγράφοντας άνοδο 9,2%.
Το XC60 ήταν για μία ακόμη χρονιά το best seller μοντέλο στην κατηγορία των premium μεσαίων SUV με μερίδιο αγοράς 35,2% και το XC90 πιο καλοπουλημένο στα premium μεγάλα SUV με μερίδιο 31,1%.
«Είμαστε πολύ περήφανοι που τα αποτελέσματα της Volvo στην Ελλάδα συνδυάζονται με σημαντική αύξηση των δεικτών εξυπηρέτησης των πελατών μας. To 2020 προβλέπεται μια ακόμη χρονιά ανόδου με ιδιαίτερη έμφαση στα plug-in υβριδικά μοντέλα μας», δήλωσε ο Νίκος Γιαννουσάς, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo Car Ελλάς.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος