Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Η βαυαρική εταιρεία παραμένει ο κορυφαίος κατασκευαστής premium οχημάτων σε όλο τον κόσμο, με τις πωλήσεις να πηγαίνουν από το καλό στο καλύτερο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τον Νοέμβριο, οι πωλήσεις του ομίλου BMW αυξήθηκαν κατά 5,2% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2016, φθάνοντας τις 220.649 μονάδες. Από την αρχή του έτους, οι μάρκες (BMW, MINI, Rolls-Royce) έφτασαν τα 2.229.497 οχήματα συνολικά, οδεύοντας ολοταχώς προς νέο ρεκόρ στο κλείσιμο του 2017.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τον περασμένο μήνα, η BMW πούλησε 186.346 αυτοκίνητα παγκοσμίως και η MINI 33.993, με τη Series 5 να παραμένει το best seller μοντέλο στην κατηγορία των premium sedan. Παράλληλα, η αύξηση 63,7% στις πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων BMW i και iPerformance, με 89.806 παραδόσεις τους πρώτους 11 μήνες, αντανακλά τη δυναμική ζήτηση για οχήματα με εναλλακτικά συστήματα κίνησης.

Οι παγκόσμιες πωλήσεις μάρκας BMW αυξήθηκαν κατά 3,7% το διάστημα Ιανουαρίου – Νοεμβρίου 2017, με 1.892.365 αυτοκίνητα να παραδίδονται σε πελάτες σε όλο τον κόσμο. Η μάρκα MINI κατέγραψε άνοδο 3,0% φτάνοντας στις 334.205 πωλήσεις, με το Countryman να συμβάλλει σημαντικά σε αυτή τη θετική τάση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Ευρώπη παραμένει η μεγαλύτερη αγορά, με τις Γερμανία και Βρετανία να καλύπτουν το 50% των πωλήσεων. Εξαιρετικά πηγαίνουν τα πράγματα στην Ασία, ξεπερνώντας την Κίνα και τις ΗΠΑ.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι, το BMW Group διαθέτει 31 μονάδες παραγωγής σε 14 χώρες και έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 140 χώρες.


σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης