Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Σε τροχιά ραγδαίας τεχνολογικής ανάπτυξης βρίσκεται η τσεχική φίρμα, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην ηλεκτροκίνηση. Πρόσφατα, η Skoda έφτασε στην παραγωγή 100.000 μπαταριών υψηλής τάσης για plug-in hybrid αυτοκίνητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι μπαταρίες κατασκευάζονται στη νέα υπερσύγχρονη μονάδα της εταιρείας στο Mladá Boleslav και τροφοδοτούν τόσο τα Superb iV και Octavia iV, όσο και τα οχήματα των άλλων μαρκών του VW Group.

Για την κατασκευή της μπαταρίας -μαζί με τα ηλεκτρονικά, τις καλωδιώσεις, τις στεγανοποιήσεις και τους βραχίονες-  χρειάζονται περίπου 2 ώρες. Σε αυτό το χρονικό διάστημα, περνά από 66 διαφορετικούς σταθμούς εργασίας.

Επένδυση 45 εκατ. ευρώ μόνο για την εκπαίδευση των εργαζομένων.Πριν από την εγκατάσταση στο αυτοκίνητο, η μπαταρία υποβάλλεται σε εκτεταμένο έλεγχο. Για να διασφαλιστεί ότι η διαδικασία λειτουργεί αξιόπιστα και με μηδενικό ποσοστό λάθους, σε τακτά χρονικά διαστήματα παρεμβάλλονται δοκιμαστικές, ελαττωματικές μπαταρίες με στόχο την ανίχνευση και απόρριψή τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι μπαταρίες που περνούν με επιτυχία τον έλεγχο διαρροής αξιολογούνται ως προς τις ηλεκτρικές λειτουργίες σε συνολικά 13 πάγκους δοκιμών. Αξιολογείται, για παράδειγμα, η αλληλεπίδραση εξαρτημάτων υψηλής τάσης και χαμηλής τάσης, καθώς και η ηλεκτρική μόνωση. Τέλος κάθε σύστημα μπαταρίας φορτίζεται σε ένα ποσοστό της μέγιστης χωρητικότητάς του.

Για να συναρμολογηθεί μια μπαταρία χρειάζονται 2 ώρες.

Τέλος αξίζει να σημειώσουμε πως,περισσότεροι από 16.000 εργαζόμενοι της Skoda έχουν ήδη λάβει τη σχετική εκπαίδευση κατάρτισης για ηλεκτρικά οχήματα, σε ένα πρόγραμμα στο οποίο η εταιρεία θα επενδύσει 45 εκατομμύρια ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης