Του Λουκά Παπαλάμπρου
Τα μέλη του θεσμού «International Engine Of The Year» ανακοίνωσαν τους νικητές για το 2019, με τη Ferrari και το υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ χωρητικότητας 3,9 λίτρων να θριαμβεύουν για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά.
Στην κατηγορία κάτω από τα 1.000 κ.εκ. απόδοσης έως 150 ίππων, ο 1.0 Ecoboost της Ford αναδείχθηκε για ακόμη μία φορά καλύτερος, ενώ στην κατηγορία από 150 έως 250 ίππους κέρδισε ο 2.0 TFSI του VW Group.
Από τους 250 έως τους 350 ίππους κορυφαίος είναι ο 2.5 turbo boxer της Boxer, στους 350-450 ίππους κυριάρχησε το ηλεκτρικό σύνολο της Jaguar Land Rover και στους 450-550 ίππους ο V8 4.0 biturbo της Mercedes-AMG. Τέλος, καλύτερος υβριδικός είναι αυτός του BMW i8.
Αναλυτικά οι νικητές σε κάθε κατηγορία:
Κινητήρας της Χρονιάς
Ferrari 3.9-litre biturbo V8
Καλύτερος κινητήρας έως 150 ίππους
Ford 999cc three-cylinder turbo
Καλύτερος κινητήρας από 150 έως 250 ίππους
Audi 2-litre four-cylinder TFSI
Καλύτερος κινητήρας από 250 έως 350 ίππους
Porsche 2.5-litre turbo
Καλύτερος κινητήρας από 350 έως 450 ίππους
Jaguar Land Rover full-electric powertrain
Καλύτερος κινητήρας από 450 έως 550 ίππους
Mercedes-AMG 4-litre biturbo V8
Καλύτερος κινητήρας από 550 έως 650 ίππους
Ferrari 3.9-litre biturbo V8
Καλύτερος κινητήρας με περισσότερα από 650 άλογα
Ferrari 3.9-litre biturbo V8
Καλύτερος πρωτοεμφανιζόμενος κινητήρας
Jaguar Land Rover full-electric powertrain
Καλύτερος υβριδικός κινητήρας
BMW 1.5-litre three-cylinder electric-gasoline hybrid
Καλύτερος κινητήρας επιδόσεων
Ferrari 3.9-litre biturbo V8
Καλύτερος ηλεκτρικός κινητήρας
Jaguar Land Rover full-electric powertrain