Του Λουκά Παπαλάμπρου

Έπειτα από τέσσερα χρόνια εμπορικής πορείας στην αγορά, η Audi προχώρησε σε ένα εκτεταμένο facelift του μεγάλου SUV της γκάμας, ανανεώνοντάς το τόσο αισθητικά όσο και μηχανικά.

Το Q7 φέρει τη νέα μάσκα με τη χαρακτηριστική οκτάγωνη γρίλια «Singleframe», νέους προφυλακτήρες, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και ανασχεδιασμένα φώτα, τα οποία προσφέρονται προαιρετικά και με τεχνολογία HD Matrix LED.

Τα χρωμιωμένα διακοσμητικά περιμετρικά του αμαξώματος, οι μεγάλες ζάντες, οι δύο οβάλ απολήξεις της εξάτμισης και η μεταλλική λωρίδα στο ύψος των πίσω φωτιστικών σωμάτων, προσδίδουν ένα σπορτίφ τόνο στο SUV.

Επίσης, αξίζει να σημειώσουμε ότι, το μήκος του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί ελαφρώς φθάνοντας τα 5.063 μέτρα, το πλάτος είναι στα 1.970 χλστ. και το ύψος στα 1.741 χλστ.

Στο εσωτερικό τα πάντα έχουν ανασχεδιαστεί. Μπροστά από το τιμόνι έχει τοποθετηθεί ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, ενώ στην κεντρική κονσόλα δεσπόζουν οι δύο οθόνες αφής του συστήματος πολυμέσων MMI.

Όλες οι λειτουργίες ελέγχονται με την αφή, με τον εξοπλισμό να είναι πιο πλήρης από ποτέ, περιλαμβάνοντας από συνδεσιμότητα LTE έως WiFi hotspot, ηχοσύστημα Bang & Olufsen 3D, τετραζωνικό κλιματισμό με ιονιστή αέρα, καθώς και όλα τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Φυσικά, συνεχίζει να προσφέρεται ως πενταθέσιο ή επταθέσιο, με το πορτμπαγκάζ να έχει χωρητικότητα 865 λίτρων στην πρώτη περίπτωση.

Η αερανάρτηση και η τετρακίνηση quattro περιλαμβάνονται στάνταρ, ενώ όποιος επιθυμεί μπορεί να προσθέσει το σύστημα τετραδιεύθυνσης και τις ηλεκτρομηχανικά ελεγχόμενες αντιστρεπτικές

Αρχικά, το ανανεωμένο Q7 θα διατίθεται με τρεις κινητήρες, τον 3.0 TDI απόδοσης 231 και 286 ίππων και τον τρίλιτρο βενζίνης με τους 340 ίππους. Τα μοτέρ συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και ήπιο υβριδικό σύστημα 48 volt.

Περισσότερα στοιχεία σχετικά με τα μηχανικά σύνολα θα δοθούν το επόμενο διάστημα. Όσο για την εμπορική πορεία του μεγάλου SUV, στην Ευρώπη θα ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο.