Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ήταν στο Παρίσι το 1999 όταν είδε για πρώτη φορά το φως του ήλιου, ένα από τα πιο ατίθασα και ζόρικα μοντέλα της ιστορίας, που υπάκουε μόνο σε ικανά χέρια. Το Renault Clio V6 διέθετε έναν κινητήρα 2.9λτ. απόδοσης 230 ίππων (αργότερα και με 255 ίππους) ο οποίος ήταν τοποθετημένος στο κέντρο  και σε συνδυασμό με το μικρό μεταξόνιο, το «νεύρο» του, δεν ήταν για όλους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το εκπληκτικά δυνατό αυτό σύνολο πέρασε τη γραμμή παραγωγής μόλις 3.000 φορές, κατάφερνε το 0-100 σε 6.4 δευτ. ενώ η τελική του ξεπερνούσε τα 237χλμ./ώρα. 

Εξοπλιζόταν αποκλειστικά με 6άρι χειροκίνητο σασμάν και η κίνηση πήγαινε στους πίσω τροχούς, ενώ συγκριτικά με ένα απλό Clio διέθετε άλλους προφυλακτήρες, πλευρικούς αεραγωγούς αλλά και δύο κεντρικά τοποθετημένες στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.

Πατούσε σε ζάντες 17 ιντσών ενώ την ορμή του μοντέλου προσπαθούσαν να συγκρατήσουν φρένα της AP Racing brakes με δίσκους 330 χλστ. μπροστά και 300 χλστ. πίσω. Μάλιστα μετά την ανανέωση η ιπποδύναμη ανέβηκε στα 255 άλογα, με την ροπή να διατηρείται στα 300 Nm, δίνοντας ακόμα καλύτερο 0-100 σε 5.8 δευτ. και τελική στα 246χλμ./ώρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πλέον έχει τον τίτλο του σπανιότατου και συλλεκτικού, με μεγαλύτερη απόδειξη, μία πρόσφατη δημοπρασία στην οποία πουλήθηκε στα 69.000 ευρώ. Ένα εντυπωσιακό, αλλά και δύσκολο αυτοκίνητο που υπάκουε μόνο σε έμπειρα χέρια αλλά ζωγράφιζε στον δρόμο. 
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης