Θέλετε να πραγματοποιήσετε την προγραμματισμένη συντήρηση ή να κάνετε κάποια επισκευή στο αυτοκίνητό σας, αλλά προβληματίζεστε λόγω της κατάστασης που έχει δημιουργηθεί με τον κορωνοϊό;
Αν διαθέτετε κάποιο μοντέλο της Citroen δεν υπάρχει κανένα θέμα.
Η γαλλική φίρμα προσφέρει μέσω της υπηρεσίας «Online Booking», η οποία είναι διαθέσιμη είτε στην εφαρμογή smartphone «MyCitroen App» ή στην ειδική ενότητα στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας, τη δυνατότητα να κλείσετε ραντεβού στον επίσημο επισκευαστή της επιλογής σας εύκολα και γρήγορα μέσω κινητού, του υπολογιστή ή του tablet.
Επιπλέον, η οδική βοήθεια που προσφέρεται στους δικαιούχους, εξακολουθεί και λειτουργεί κανονικά, 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, με παράλληλη αδιάλειπτη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου στο 210 9461209.
Η Citroen προσφέρει τους παραπάνω τρόπους επικοινωνίας και προγραμματισμού των ραντεβού για τακτική συντήρηση, επιθεώρηση, έλεγχο ή επισκευή του αυτοκινήτου σας, δίνοντας λύσεις σε κάθε ανάγκη.
Η άριστη και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πελατών είναι ένα από τα σημαντικότερα μελήματα για την εταιρεία. Φυσικά, στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία τηρούνται όλα τα μέτρα ασφαλείας και οι ενδεδειγμένοι κανόνες υγιεινής.