Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης

Με ρεκόρ συμμετοχών έγινε στη Χαλκίδα το Crosscar-EKO Racing Dirt Games, τελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Crosscar. Ο συναγωνισμός στη λασπωμένη -λόγω των βροχοπτώσεων-πίστα ήταν έντονος ενώ δεν έλειψαν και τα απρόοπτα.
Πρωταθλητής Ελλάδος στα Crosscar αναδείχθηκε ο 18χρονος Κωνσταντίνος Τακιδέλλης (Yacar Calvino Sport) ο οποίος αν και νεαρός οδήγησε ώριμα και είχε σωστή στρατηγική.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 Κωνσταντίνος ΤακιδέλληςΔεν ρισκάρισε και δεν διακινδύνεψε τον τίτλο αφού και με τη 2η θέση στέφτηκε πρωταθλητής Ελλάδος.Η μάχη που αναμενόταν με τον έτερο διεκδικητή του τίτλου Γιάννη Ρέγγο δεν έγινε ποτέ. Ο οδηγός του Kosvar 600 είχε μια έξοδο στο πρώτο σκέλος που τον ανάγκασε να ολοκληρώσει άδοξα τη χρονιά.

Γιάννης ΧεκιμιάνΝικητής στην κατηγορία Crosscar 600 στη Χαλκίδα αναδείχθηκε ο Γιάννης Χεκιμιάν με Inos Lahoz Speedcar Xtrem. Ήταν ταχύτερος στα τρία από τα τέσσερα σκέλη του αγώνα και δε δυσκολεύτηκε να επικρατήσει σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία! Το βάθρο στην κατηγορία πίσω από τον Πρωταθλητή Τακιδέλλη, ολοκλήρωσε ο Νίκος Θωμά με Semog Bravo Sport. 

Ο 34χρονος Κύπριος ήταν ταχύτερος στο τελευταίο σκέλος του αγώνα.Τέταρτος στην κατηγορία τερμάτισε ο Μίλτος Πλατώνης με Semog Trophy 600, με τους Σπύρο Ράπτη (Kamikaz K3) και “Dpal” (Semog Bravo Sport) να τον ακολουθούν. Στην έβδομη θέση της κατηγορίας Crosscar 600 βρέθηκε ο Κυπελλούχος Χώματος του 2013, Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης (Inos Lahoz Speedcar Xtrem), αφήνοντας πίσω του τον περσινό νικητή της Χαλκίδας, Επαμεινώνδα Καρανικόλα (La Base Motor RX-01).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Χαράλαμπος ΓαζέταςΣτην κατηγορία Crosscar 750, o Χαράλαμπος Γαζετάς (Speedcar Xtrem) επικράτησε του βελτιωμένου Μάριου Κωνσταντάκου (Semog Bravo), ενώ στην Crosscar Open, ο Γιώργος Μπάσδελης (Lahoz Speedcar) ήταν ταχύτερος έναντι του Ανδρέα Καροτσιέρη (4×4 Custom Rage Comet). 

Βασίλης ΜπατήςΣτα αυτοκίνητα, στη μεγάλη κατηγορία των 2000+ κ.εκ. επικράτησε ο Βασίλης Μπατής με Mitsubishi Lancer Evo IX. Ο Γιώργος Βασιλάκης (Ford Fiesta R5) και Κωνσταντίνος Σαμαράς (Mitsubishi Lancer Evo IX) είχαν τη στιγμή τους και δεν ολοκλήρωσαν τον αγώνα! Κωνσταντίνος Αντωνίου Στην κατηγορία έως 2000 κ.εκ., έγινε μάχη ανάμεσα στον Κωνσταντίνο Αντωνίου που οδήγησε εντυπωσιακά το Ford Escort MKII με τον Σταμάτη Παντιέρα (Honda Civic Type-R EP3) που έμεινε στη δεύτερη θέση με μόλις τέσσερα (!) εκατοστά του δευτερολέπτου από τον Λαμιώτη οδηγό.

Γιώργος Ζυμαρίδης.Πάντα θεαματικός,ο Αγρινιώτης Βασίλης Υφαντής τερμάτισε τρίτος, αν και αντιμετώπισε πρόβλημα με το Ford Escort MKII στο τελευταίο σκέλος, αφήνοντας τον Θοδωρή Μούγιο (BMW 320 E30) τέταρτο. Οδήγησε στο όριο το Ford Fiesta Rally4 και κέρδισε στην κατηγορία έως 1600 κ.εκ. ο Γιώργος Ζυμαρίδης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αν και ξεκίνησε μουδιασμένα, στη συνέχεια αντεπιτέθηκε, πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο στην κατηγορία στα τρία τελευταία περάσματα, επικρατώντας του Γιάννη Άκρατου (Peugeot 208 R2), ο οποίος ήταν πιο γρήγορος στην πρώτη διέλευση. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Θεόδωρος Τσάκαλος με Ford Fiesta R2, μην μπορώντας να ακολουθήσει το ρυθμό των πρωτοπόρων.  

Την κατηγορία έως 1400 κ.εκ., κέρδισε ο Θεόδωρος Εγγλέζος (Toyota Yaris) που ήταν ταχύτερος και στα τέσσερα σκέλη. Δεύτερος τερμάτισε ο 30χρονος Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου (Toyota Yaris) και τρίτος  ο Μιχάλης Νομικός με Toyota Starlet.

Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ), με τη στήριξη της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδος, της Περιφερειακής Ενότητας Ευβοίας, του Δήμου Χαλκιδέων και του Δημοτικού Οργανισμού Άθλησης Πολιτισμού Περιβάλλοντος Χαλκίδας (Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.).

Χορηγός ονομασίας του θεσμού για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά ήταν η premium βενζίνη EKO Racing 100. Χορηγός τεχνολογίας ήταν η Garmin, ενώ η Racecraft χορηγός εξοπλισμού. Το περιοδικό 4Τροχοί ήταν χορηγός επικοινωνίας και ο θεσμός καλύπτεται τηλεοπτικά από την Cosmote TV. Αρωγός της προσπάθειας ήταν και φέτος το MyKteo Όμιλος Θαλάσση αλλά και η Seajets.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης