Του Λουκά Παπαλάμπρου

Όπως συμβαίνει παραδοσιακά, στα εγκαίνια της έκθεσης της Γενεύης, στο περίπτερο της φημισμένης ιταλικής μάρκας, επικράτησε και φέτος το αδιαχώρητο. Ο λόγος ήταν η παγκόσμια πρεμιέρα της 488 Pista.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εκατοντάδες εκπρόσωποι του Τύπου συγκεντρώθηκαν στο stand της Ferrari για να παρακολουθήσουν τα αποκαλυπτήρια του νέου μέλους του cavallino rampante. Οι μηχανικοί του Maranello δημιούργησαν ένα εξαιρετικό supercar με αγωνιστικό DNA και εκπληκτικές επιδόσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η 488 Pista αποτελεί την «σκληροπυρηνική» εκδοχή της GTB. Είναι ελαφρύτερη κατά 90 κιλά, χάρη στη χρήση carbon σε σπόιλερ, προφυλακτήρες, πτέρυγα, ζάντες και κάλυμμα του κινητήρα, με το συνολικό βάρος να ανέρχεται στα 1.280 κιλά. Για τη βελτίωση της αεροδυναμικής έχουν υιοθετεί στοιχεία από τα αγωνιστικά οχήματα. Το εμπρόσθιο S-Duct προέρχεται από την F1, οι διαχύτες έχουν μεγαλύτερη γωνία κλίσης, ενώ τα πρωτοποριακά συστήματα «Side-Slip Angle Control System», «E-Diff3» και «F1-Trac» περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό.

Επίσης, υπάρχει το «Ferrari Dynamic Enhancer», ένα προηγμένο σύστημα που ρυθμίζει αυτόματα την πίεση από τις δαγκάνες των φρένων, βελτιώνοντας την συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις στροφές. Η ιταλική εταιρεία κάνει λόγο για ένα supercar με κορυφαία αγωνιστική αίσθηση και απόλυτη ακρίβεια τόσο στην πίστα όσο και στον δημόσιο δρόμο, υπακούοντας πιστά στις εντολές του οδηγού, ακόμη και αν αυτός δεν είναι επαγγελματίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βελτιώσεις έχουν γίνει σε ανάρτηση, σύστημα διεύθυνσης και κιβώτιο ταχυτήτων, με τον ήχο να συναρπάζει σε κάθε αλλαγή των σχέσεων και βύθισμα του ποδιού στο γκάζι. Οδηγός και συνοδηγός κάθονται σε αγωνιστικού τύπου καθίσματα, με το ταμπλό και το κεντρικό τούνελ να αποτελούνται από ανθρακονήματα.

Για την κίνηση φροντίζει ο πανίσχυρος V8 3.9 λίτρων biturbo κινητήρας, ο οποίος στην περίπτωση της 488 Pista αποδίδει 720 ίππους και 770 Nm στις 3.000 σ.α.λ. και μάλιστα με 7η σχέση στο κιβώτιο. Τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από στάση έρχονται σε 2,85 δευτερόλεπτα και τα 200 χλμ./ώρα σε 7,6΄΄, ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 340 χλμ./ώρα. 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης