Η γερμανική εταιρεία είναι έτοιμη να κάνει το μεγάλο βήμα, ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής και του downsizing, δημιουργώντας μια νέα γενιά τετρακύλινδρων κινητήρων boxer.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, τα νέα μηχανικά σύνολα θα καλύπτουν μια ευρεία γκάμα, ξεκινώντας από τα 1.600 κ.εκ., πηγαίνοντας στα 2.000 κ.εκ. και καταλήγοντας στα 2.500 κ.εκ.
Ο μικρότερος κινητήρας 1.6 λίτρου θα έχει απόδοση περίπου 210 ίππων, ο δίλιτρος 290 ίππους και ο 2.5 λτ. θα αποδίδει 365 ίππους. Όλοι τους διαθέτουν turbo, προσφέροντας πολύ καλές επιδόσεις και συγχρόνως, μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων.
Μέχρι στιγμής, η Porsche έχει επιβεβαιώσει τους δύο μεγαλύτερους κινητήρες, οι οποίοι και θα τοποθετηθούν σε όλη τη γκάμα, ξεκινώντας από τις Cayman, Boxster και Cayenne. Ο 1.600αρης δεν έχει πάρει ακόμα την επίσημη έγκριση, αλλά αυτό δεν θα αργήσει να συμβεί. Πιθανότατα, θα εφοδιάσει το νέο μικρό roadster που θα δούμε τα επόμενα χρόνια.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος