Επιμέλεια: Αλέξης Σφαέλος
Το «Festival of Dreams» ήταν ένα φεστιβάλ που διοργάνωσε η Μοτοδυναμική για να γιορτάσει τα 75 χρόνια της Porsche στην Ελλάδα και παγκοσμίως (1948-2023).
Αποτέλεσε το πρώτο φεστιβάλ Porsche που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα και προσέφερε στους λάτρεις της μάρκας μια μοναδική ευκαιρία να ανακαλύψουν τη γοητεία των σπορ αυτοκινήτων μέσα από ένα ταξίδι στο χρόνο, συνδυάζοντας το παρελθόν με το παρόν και τονίζοντας την τεχνολογική και σχεδιαστική αρτιότητα της μάρκας.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο κος Πάρης Κυριακόπουλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Μοτοδυναμική μοιράστηκε με τους παρευρισκόμενους το συναισθηματικό δέσιμο που έχει με την Porsche, ένα πάθος που τον ένωνε με τον πατέρα του. Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι η πρώτη του ανάμνηση από το brand προέρχεται από την ηλικία των 5 χρονών, οπότε και ταξίδεψε με τον πατέρα του με μία Porsche 911, ενώ έχει ζήσει πολλές εμπειρίες εντός και εκτός πίστας.
Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ταξιδέψουν στο χρόνο βλέποντας από κοντά κλασικά αυτοκίνητα και εμβληματικά μοντέλα, ξεκινώντας από την θρυλική 356, το πρώτο roadster της Porsche που δημιουργήθηκε το 1948, και να μάθουν την ιστορία των 75 χρόνων μέσα από το μουσείο της Porsche που εμπεριείχε σπουδαία highlights, σημαντικές ημερομηνίες και ανθρώπους-σταθμούς.
Ακόμη, στο φεστιβάλ οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δουν το ένα μικρό υπαίθριο μουσείο με εκθέματα για τα 60 χρόνια της οικογένειας ρολογιών Tag Heuer Carrera, αλλά και να μάθουν πως μπορούν να αποκτήσουν μια Porsche μέσα από τα εξατομικευμένα προγράμματα μετακίνησης που προσέφερε η Sixt, η εταιρία με πολύχρονη εμπειρία και εξειδίκευση στο premium mobility, με τιμές ειδικά διαμορφωμένες για τους επισκέπτες του φεστιβάλ.
Η Yamaha διασκέδασε «εκπαιδευτικά» τους μικρούς μας φίλους με την παρουσία της Yamaha Junior Academy. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο, οι μικροί αναβάτες εισήχθησαν στον κόσμο των δύο τροχών και της ασφαλούς οδήγησης, από καταξιωμένους και έμπειρους εκπαιδευτές.
Την παρουσία της έδωσε η Polygreen με το JUSTGOZERO πρόγραμμα για την κυκλική διαχείριση των αποβλήτων. Έδωσε το στίγμα και επιβεβαίωσε την προσήλωση της μάρκας και στρατηγική προτεραιότητα του ομίλου Μοτοδυναμική, στο να συμβάλουν ουσιαστικά στην διαμόρφωση ενός βιώσιμου οικονομικού μοντέλου με μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.