Του Λουκά Παπαλάμπρου

Έπειτα από την coupe εκδοχή της νέας γενιάς του εμβληματικού sportcar, η Porsche παρουσίασε επίσημα την ανοικτή έκδοση με την υφασμάτινη οροφή.

Η καινούργια 911 Cabriolet μπορεί να χαρακτηριστεί ως ένα από τα στυλάτα και κομψά sportcar της αγοράς. Σχεδιαστικά ακολουθεί τα βήματα της κλειστής παραλλαγής, με το πίσω φως LED που καλύπτει από άκρη σε άκρη το αμάξωμα να κλέβει την παράσταση. Το σώμα είναι από αλουμίνιο, το εμπρός μετατρόχιο αυξημένο κατά 45 χλστ. και οι ζάντες διαστάσεων 20 και 21 ιντσών.

Η οροφή αποτελείται από ύφασμα υψηλής αντοχής. Ανοίγει και κλείνει σε περίπου 12 δευτερόλεπτα και με ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα. Φέρει ενσωματωμένο σταθερό κρύσταλλο και υδραυλικό μηχανισμό για γρήγορη λειτουργία, ενώ ορισμένα τμήματα είναι από μαγνήσιο προς όφελος του βάρους. 

Το σαλόνι της 911 Cabriolet προέρχεται αυτούσιο από την Coupe. Διακρίνεται για την υψηλή ποιότητα κατασκευής, την άψογη συναρμογή των υλικών, τη μεγάλη οθόνη 10,9 ιντσών στην κεντρική κονσόλα και τα εξαιρετικά καθίσματα.

Ο εξοπλισμός είναι υπερ-πλούσιος, περιλαμβάνοντας πληθώρα συστημάτων, όπως το Porsche Active Suspension Management (PASM), το Night Vision Assist για ασφαλή οδήγηση τη νύχτα και το πρωτοποριακό «Wet Mode», το οποίο είναι στάνταρ και ανιχνεύει το νερό στον δρόμο και σε κλάσματα του δευτερολέπτου προσαρμόζει ανάλογα τα συστήματα ελέγχου. 

Όσον αφορά στους κινητήρες, σε πρώτη φάση το μοντέλο θα προσφέρεται στις εκδόσεις Carrera S και 4S. Ο εξακύλινδρος boxer κινητήρας 3.0 λίτρων αποδίδει 450 ίππους και 530 Nm ροπής. Το μοτέρ συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK 8 σχέσεων.

Η πισωκίνητη Carrera καλύπτει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,7 δευτερόλεπτα και η τετρακίνητη σε 3,8΄΄, με την τελική ταχύτητα να διαμορφώνεται στα 306 και 304 χλμ./ώρα, αντίστοιχα. Για όσους επιθυμούν ακόμη καλύτερες επιδόσεις, υπάρχει και το προαιρετικό πακέτο Sport Chrono Package.