Το 2014 είναι μια ιδιαίτερη επιτυχημένη χρονιά για τη σουηδική μάρκα, με τη νέα γκάμα μοντέλων της και το καινούργιο XC90 να αλλάζουν τα δεδομένα από πλευρά πωλήσεων.
Το XC60 είναι το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο της μάρκας σε παγκόσμιο επίπεδο, φθάνοντας το διάστημα Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2014, τις 98.309 ταξινομήσεις, σημειώνοντας αύξηση κατά 20,4% σε σχέση με πέρυσι.
Η μεγαλύτερη αγορά της Volvo είναι η Κίνα, με τις πωλήσεις του μικρότερου SUV να ξεπερνούν κάθε προσδοκία. Από τα συνολικά 98.309 Volvo XC60 τα 24.940 διατέθηκαν στη συγκεκριμένη αγορά.
Η αυξανόμενη ζήτηση και το γεγονός ότι η κινεζική αγορά αναπτύσσεται με ιλιγγιώδης ρυθμούς, υποχρέωσε την εταιρεία να προχωρήσει στη δημιουργία μιας νέας μονάδας στο εργοστάσιο του Chengdu. Εκεί θα κατασκευάζεται το XC60, εξυπηρετώντας αποκλειστικά τους τοπικούς αντιπροσώπους.
Το XC60 είναι το δεύτερο μοντέλο που θα κατασκευάζεται στις συγκεκριμένες εγκαταστάσεις, μετά το S60L. Επιπλέον, θα δημιουργηθούν 500 νέες θέσεις εργασίας, φθάνοντας συνολικά τους 2.650 εργαζόμενους. Η παραγωγική ικανότητα του εργοστασίου είναι 120.000 μονάδες ετησίως, με το δίκτυο των εξουσιοδοτημένων εμπόρων να φτάνει τους 160.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος