Προ των πυλών βρίσκεται η νέα γενιά του sportcar της Porsche, με την παραγωγή του μοντέλου να συνεχίζεται με γοργούς ρυθμούς στο εργοστάσιο του Zuffenhausen στην Στουτγάρδη.
Καθημερινά κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις 220-240 μονάδες της καινούργιας 718 Cayman, με τις παραδόσεις να ξεκινούν τον επόμενο μήνα. Πρώτοι, θα παραλάβουν τα νέα τους αυτοκίνητα οι ευρωπαίοι πελάτες, με το λανσάρισμα στις ΗΠΑ να έχει προγραμματιστεί για τον Νοέμβριο.
Θυμίζουμε πως, η 718 Cayman φέρει ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, νέους αεραγωγούς, νέα γρίλια, φωτιστικά σώματα τεχνολογίας 3D LED, ζάντες 19 ιντσών και προαιρετικά 20 ιντσών, μεγαλύτερο διαχύτη πίσω και καινούργιες απολήξεις της εξάτμισης. Το εσωτερικό βασίζεται στην 718 Boxster, με τον πίνακα οργάνων, το τιμόνι και την κεντρική κονσόλα να ξεχωρίζουν. Νέο είναι το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας PCM, με τη σχεδίαση της καμπίνας να είναι ξεκάθαρα οδηγοκεντρική.
Η γκάμα των κινητήρων αποτελείται από δύο τετρακύλινδρους boxer turbo, με τον βασικό δίλιτρο να αποδίδει 300 ίππους και 380 Nm ροπής και τον ισχυρότερο 2.5 λίτρων της έκδοσης S να αποδίδει 350 ίππους και 420 Nm ροπής. Τα μοτέρ συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή το ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη PDK επτά σχέσεων. Οι επιδόσεις είναι καλύτερες σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, με τα 0-100 να έρχονται σε 4,7 και 4,2 δευτερόλεπτα αντίστοιχα και την τελική ταχύτητα να διαμορφώνεται στα 275 και 285 χλμ./ώρα. Όσο για τη μέση κατανάλωση καυσίμου, ανέρχεται στα 6,9 και 7,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Οι μηχανικοί της Porsche έχουν αναβαθμίσει το σασί, την ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς, με το σύστημα Porsche Active Suspension Management (PASM) και το Sport Chrono Package να προσφέρονται προαιρετικά.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος