Το «downsizing» είναι η λύση που ακολουθούν οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες πλέον, προκειμένου να επιτύχουν χαμηλές καταναλώσεις καυσίμου και εκπομπών ρύπων, παράλληλα με την υψηλή απόδοση. Η νέα τάση είναι οι τρικύλινδροι κινητήρες, με τη Ford να κάνει την αρχή και την BMW να ακολουθεί με τον 1,5 TwinPower. 

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης του Παρισιού, ο διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ της γερμανικής φίρμας, Ian Robertson, δήλωσε ότι το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο συμπεριφέρεται και έχει τον θόρυβο ενός εξακύλινδρου, αν και έχει τους μισούς κυλίνδρους.

Ο νέος 1,5 λίτρου θα είναι διαθέσιμος ως βενζινοκίνητος και diesel, με την απόδοσή του να κυμαίνεται από 120 έως 220 ίππους! Μέχρι στιγμής, η BMW έχει αναφέρει ότι ο κινητήρας θα είναι διαθέσιμος στα μελλοντικά i3 και i8, ωστόσο οι τελευταίες πληροφορίες λένε ότι θα λανσαριστεί τόσο στη Σειρά 1 όσο και στα X1, X3 και στη Σειρά 3, αλλά και στα μοντέλα Mini, από το 2013.

Ίδωμεν…

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος