Τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν είναι απλά πιο ποιοτικά, πιο ασφαλή και πιο τεχνολογικά προηγμένα. Έχουν εντυπωσιακά καλύτερη οδική συμπεριφορά και προσφέρουν υψηλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες, κάνοντας τις μετακινήσεις πιο απολαυστικές.
Οι κατασκευαστές δίνουν ιδιαίτερη σημασία στον συγκεκριμένο τομέα, δημιουργώντας «οάσεις ηρεμίας» όπου ακόμα και οι χαμηλόφωνες συζητήσεις και η χαμηλής έντασης μουσική ακούγονται καθαρά.
Η Ford για παράδειγμα, μελέτησε ενδελεχώς κάθε τι που παράγει θόρυβο στο νέο Kuga – από την ανάρτηση μέχρι τις τσιμούχες των θυρών – στοχεύοντας σε ένα πιο αθόρυβο περιβάλλον για τους επιβάτες.
Στην περίπτωση του Kuga Plug-In Hybrid, τα ταξίδια είναι σχεδόν αθόρυβα. Με ενεργοποιημένο το προφίλ οδήγησης «EV Now», τα επίπεδα θορύβων στο εσωτερικό φτάνουν μόλις τα 52 dB(A). Επιπλέον, η τεχνολογία «Active Noise Cancellation», ανιχνεύει τους ανεπιθύμητους ήχους χαμηλής συχνότητας στην καμπίνα μέσω στρατηγικά τοποθετημένων μικροφώνων και τους αντισταθμίζει με ηχητικά κύματα αντίθετης φάσης από το ηχοσύστημα της B&O.
Πρόσφατα, η Ford πραγματοποίησε μία ενδιαφέρουσα συγκριτική δοκιμή στη Βρετανία μεταξύ του υβριδικού Kuga και των μοντέλων που οδηγούσαν οι παππούδες και οι μπαμπάδες μας.
Το τεστ έγινε με ταχύτητα 50 χλμ./ώρα και με τρίτη σχέση στο κιβώτιο. Τα επίπεδα θορύβου μετρήθηκαν σε decibel.
1966 Ford Anglia: 89 (89.4) dB(A)
1970 Ford Cortina: 81 (80.9) dB(A)
1977 Ford Granada: 83 (82.5) dB(A)
1982 Ford Cortina: 79 (78.5) dB(A)
2000 Ford Mondeo: 77 (77.3) dB(A)
2020 Ford Kuga Plug-In Hybrid: 69 (69.3) dB(A)
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος