Οι παραγγελίες για το hot hatch μοντέλο της γαλλικής φίρμας ξεκίνησαν στις μεγαλύτερες αγορές της Γηραιάς Ηπείρου, με τη Renault να ανακοινώνει τις τιμές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στη Γαλλία, το κόστος αγοράς ξεκινά από 37.600 ευρώ με το μηχανικό κιβώτιο και από 39.400€ με το αυτόματο EDC. Στη Γερμανία, η τιμή εκκίνησης διαμορφώνεται στα 33.690€, στην Ιταλία στα 35.350€ και στην Ισπανία στα 36.200€. Η πιο υψηλή τιμή παρατηρείται στην Ολλανδία με 42.340€ και η πιο χαμηλή στη Μεγάλη Βρετανία με 31.230€.

Οι τιμές αφορούν την έκδοση με το Sport σασί και το μηχανικό κιβώτιο. Όποιος θέλει το Cup chassis, με το μπλοκέ διαφορικό, τη σκληρότερη ανάρτηση και τα Brembo φρένα πρέπει να δώσει επιπλέον €1.500. Οι ζάντες 19 ιντσών χρεώνονται €1.000 -βασικές οι 18άρες-, το αποκλειστικό πορτοκαλί χρώμα «Tonic Orange» και το κίτρινο «Sirius Yellow» κοστίζουν €1.600, οι επενδύσεις Alcantara €1.500, το σύστημα τηλεμετρίας RS monitor κυμαίνεται από 250 έως 450 ευρώ, το ηχοσύστημα της Bose κοστίζει €600 και το head-up display €400.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θυμίζουμε ότι, το καινούργιο Megane RS τροφοδοτείται από τον 1.8 turbo κινητήρα απόδοσης 280 ίππων και 390 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων σπορ προδιαγραφών ή του αυτόματου διπλού συμπλέκτη EDC. Για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα χρειάζεται μόλις 5,8 δευτερόλεπτα, ενώ για τα 0-1.000 μέτρα θέλει 25΄΄.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Είναι το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία που εφοδιάζεται με σύστημα τετραδιεύθυνσης, ενώ δεν λείπει το «Launch Control» για γρήγορες επιταχύνσεις και η τεχνολογία «Multi-Change Down» για άμεσα και πολλαπλά κατεβάσματα των σχέσεων κατά το φρενάρισμα.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης