Σημαντικά μειωμένη ήταν η ζήτηση για τα μοντέλα της σουηδικής φίρμας τον περασμένο μήνα -όπως και για τις περισσότερες εταιρείες- λόγω της γενικευμένης καραντίνας, των περιοριστικών μέτρων, αλλά και της δυσκολίας να επαναλειτουργήσουν τα εργοστάσια παραγωγής.
Η Volvo τον Απρίλιο παρέδωσε σε πελάτες σε όλο τον κόσμο 31.670 αυτοκίνητα, σημειώνοντας πτώση 43,8% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Η μεγαλύτερη μείωση καταγράφηκε στην Ευρώπη φθάνοντας το -66,8%. Αντίθετα, η Κίνα έκανε άλμα ανόδου με 14.724 πωλήσεις (20,8%).
Όσον αφορά στο πρώτο τετράμηνο του έτους, οι παγκόσμιες πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν σε 163.649 μονάδες, έναντι 217.855 το διάστημα Ιανουαρίου-Απριλίου του 2019.
Τα SUV μοντέλα της γκάμας κυριαρχούν απόλυτα αντιπροσωπεύοντας το 66,3% των συνολικών πωλήσεων. Best seller αναδείχθηκε για μια ακόμη φορά το XC60 με 47.838 μονάδες. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε το XC40 με 39.976 ταξινομήσεις, ενώ τρίτο ήταν το μεγάλο XC90 με 22.752 αντίτυπα.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος