Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Μέσα σε μόλις τρεισήμισι χρόνια, ο κινεζικός τεχνολογικός γίγαντας Xiaomi πέρασε από τα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης στην κατασκευή ενός από τα πιο πολυδιαφημισμένα ηλεκτρικά σεντάν της αγοράς. Η εταιρεία έχει πλέον μεγάλες φιλοδοξίες, στοχεύοντας σε κατακόρυφη αύξηση των πωλήσεων και η πρόσφατη παρουσίαση του πρώτου της SUV αποτελεί σημαντικό κομμάτι στο στρατηγικό της σχέδιο. Εργάζεται επίσης πάνω σε ένα ενδιαφέρον τρίτο μοντέλο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης συνέντευξης του, ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Xiaomi Lei Jun αποκάλυψε ότι η μάρκα παρέδωσε πάνω από 135.000 μονάδες του ηλεκτρικού σεντάν SU7 το 2024. Αυτό είναι ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό νούμερο αν αναλογιστεί κανείς ότι το αυτοκίνητο κυκλοφόρησε μόλις τον Μάρτιο και η Xiaomi αρχικά ήλπιζε να πουλήσει 100.000 μονάδες μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Οι πωλήσεις του SU7 αυξήθηκαν σταθερά καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Τον Ιούνιο, πουλήθηκε 14.296 φορές, και ενώ οι πωλήσεις έμειναν σταθερές τον Ιούλιο, τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο, ανέκαμψαν έντονα τον Οκτώβριο με 20.726 παραδόσεις. Τον Νοέμβριο, οι πωλήσεις αυξήθηκαν και πάλι σε 23.156 μονάδες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το δεύτερο μοντέλο της Xiaomi παρουσιάστηκε πρόσφατα και είναι το SUV YU7. Αν και οι τεχνικές προδιαγραφές παραμένουν μυστικές, πιθανότατα θα έχει πολύ παρόμοιες προδιαγραφές με το SU7 sedan. Αυτό περιλαμβάνει επιλογές για μπαταρίες 73,6 kWh, 94,3 kWh και 101 kWh. Όλες οι εκδόσεις του YU7 θα πωλούνται με τετρακίνηση, με έναν μπροστινό κινητήρα 295 ίππων και έναν πίσω 386 ίππων, για συνδυασμένη ισχύ 681 ίππων.

Το YU7 θα κοστίζει ελαφρώς περισσότερο από το SU7, αλλά θα εξακολουθεί να είναι σε καλή τιμή, τουλάχιστον σύμφωνα με τα κινεζικά μέσα. Οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν τον Ιούλιο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης