Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Η πανδημία του Covid-19 έχει πλήξει σοβαρά τις αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη, με τις πωλήσεις το διάστημα Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου να καταγράφουν σημαντική πτώση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Skoda, για παράδειγμα, η οποία σημείωνε συνεχόμενα ρεκόρ μέχρι την εμφάνιση του κορωνοϊού, είδε τις ταξινομήσεις να πέφτουν κατά 21% τους πρώτους εννέα μήνες του έτους. Συγκεκριμένα, η τσεχική μάρκα παρέδωσε σε πελάτες 721.900 νέα αυτοκίνητα, έναντι 913.700 το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Σεπτέμβριος ήταν ο καλύτερος μήνας με τις πωλήσεις να ξεπερνούν τα 104.600 οχήματα.

Τα έσοδα ήταν φυσικά μειωμένα, αγγίζοντας τα 12 δισ. ευρώ, ενώ τα λειτουργικά κέρδη έφθασαν τα 469 εκατ. ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Ευρώπη παραμένει η μεγαλύτερη αγορά, ενώ το μοντέλο που ηγείται είναι η Octavia και μάλιστα με τεράστια διαφορά από τα SUV της γκάμας, δηλαδή τα Karoq, Kodiaq και Kamiq. To Kamiq βέβαια μαζί με το Scala ήταν τα μοναδικά που σημείωσαν αύξηση και μάλιστα εντυπωσιακή.

Πωλήσεις μοντέλων (Ιανουάριος – Σεπτέμβριος)

OCTAVIA (189.400 -29.6%)
KAROQ (96.500 -13.2%)
KODIAQ (96.300 -20.2%)
KAMIQ (90.600 +154.5%)
FABIA (77.600 -44.4%)
SUPERB (61.000 -20.8%)
RAPID (54.300 -50.5%)
SCALA (46.300 +120.9%)
CITIGO (9.900)

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης