Του Λουκά Παπαλάμπρου
Παρά την πρωτοφανή κρίση και τις προκλήσεις που αντιμετώπισαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες λόγω της πανδημίας του Covid-19, η Porsche κατάφερε να περιορίσει τις απώλειες, σημειώνοντας έναν σημαντικό αριθμό πωλήσεων το διάστημα Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου.
Το πρώτο εννιάμηνο του 2020, η εταιρεία από τη Στουτγκάρδη παρέδωσε σε πελάτες σε όλο τον κόσμο 191.547 αυτοκίνητα, καταγράφοντας μείωση 5% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Η Κίνα εξακολουθεί να είναι η μεγαλύτερη αγορά παγκοσμίως με 62.823 οχήματα. Θετικές τάσεις εμφάνισε η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, Αφρικής και Μέσης Ανατολής, σε αντίθεση με την Ευρώπη και τις ΗΠΑ, που κατέγραψαν μείωση 9% και 12%, αντίστοιχα.
Όσον αφορά στα μοντέλα, η Cayenne εξακολουθεί να ηγείται της ζήτησης με 64.299 μονάδες. Ιδιαίτερα δημοφιλής είναι και η εμβληματική 911 με 25.400 παραδόσεις, ενώ η Macan συνεχίζει τις υψηλές πτήσεις (55.124). Εξαιρετικά καλά ωστόσο τα πήγε και η αμιγώς ηλεκτροκίνητη Taycan, καθώς την επέλεξαν 10.944 άνθρωποι.