Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Η εταιρεία από τη Στουτγκάρδη ανακοίνωσε τα αποτελέσματα σχετικά με τις πωλήσεις το διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου 2020. Όπως ήταν φυσικό, η εμπορική της πορεία επηρεάστηκε από την πανδημία του κορωνοϊού, αλλά η πτώση δεν ήταν τόσο μεγάλη όσο περιμέναμε.

Σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, η Porsche εμφάνισε μείωση της τάξης του 12%. Συγκεκριμένα, η μάρκα από το Zuffenhausen παρέδωσε σε πελάτες σε όλο τον κόσμο 116.964 νέα αυτοκίνητα έναντι 133.484 οχημάτων το 2019.

Best seller μοντέλο παρέμεινε η Cayenne με 39.245 μονάδες, ενώ στη δεύτερη θέση βρέθηκε η Macan με 34.430 πωλήσεις. Εξαιρετικά καλά τα πήγε η εντυπωσιακή 911, αυξάνοντας την εμπορική της πορεία κατά 2% με 16.919 νέες ταξινομήσεις, ενώ η αμιγώς ηλεκτροκίνητη Taycan κέρδισε την εμπιστοσύνη 4.480 οδηγών.

Όσον αφορά στις αγορές, αυτή της περιοχής Ασίας-Ειρηνικού, Αφρικής και Μ. Ανατολής ήταν η μεγαλύτερη με 55.550 πωλήσεις. Ακολούθησε η Κίνα με 39.603 νέους αγοραστές, τρίτη ήταν η Ευρώπη με 32.312 και τέταρτη οι ΗΠΑ με 24.186.