Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Παρά τις τεράστιες προκλήσεις λόγω της πανδημίας, η φημισμένη γερμανική εταιρεία παρέδωσε πέρυσι περισσότερα από 2 εκατομμύρια επιβατικά αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο, διατηρώντας την πρώτη θέση στην κατηγορία των premium κατασκευαστών.

Νο1 σε πωλήσεις ήταν η GLCΣυγκεκριμένα, η Mercedes-Benz κατέγραψε 2.164.187 πωλήσεις το 2020, σημειώνοντας μείωση 7,5% σε σχέση με το 2019.  Κορυφαία περιοχή ήταν αυτή της Ασίας – Ειρηνικού (1.024.315 μονάδες), με την Κίνα να παρουσιάζει μια άνευ προηγουμένου αύξηση το δεύτερο εξάμηνο του έτους, κάνοντας νέο ρεκόρ ταξινομήσεων με 774.382 νέα οχήματα.

Στην Ευρώπη η μείωση άγγιξε το 16,4% (784.183 πωλήσεις), στις ΗΠΑ το 13% (274.916) και στη Βόρεια Αμερική το 14.7% (317.592).

Πιο δημοφιλές μοντέλο ήταν η GLC με 320.000 μονάδες, εξαιρετικά καλά τα πήγαν τα compact αυτοκίνητα (A-Class, B-Class, CLA Coupé, CLA Shooting Brake, GLA και GLB) φθάνοντας τις 691.000 παραδόσεις, τα SUV (GLA, GLB, GLC, GLC Coupé, EQC, GLE, GLS και G-Class) πρωταγωνίστησαν με 885.000 μονάδες, ενώ η S-Class αναδείχθηκε το πιο δημοφιλές μοντέλο στα premium sedan με 60.000 πωλήσεις. 

H ζήτηση για τα plug-in hybrid και ηλεκτρικά αυτοκίνητα τριπλασιάστηκε, με τη γερμανική εταιρεία να καταγράφει περισσότερες από 160.000 πωλήσεις, σημειώνοντας αύξηση 228,8%.

 

Διαβάστε επίσης:

Η νέα Mercedes-Maybach S-Class είναι μοναδική

Πλησιάζει η ώρα της κορυφαίας Mercedes των 1.000 ίππων