Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η τεχνολογία στο αυτοκίνητο τρέχει με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Πλέον τα σύγχρονα αυτοκίνητα θυμίζουν… Η τεχνολογία αλλάζει και στα… καθίσματαυπολογιστή ενώ η εξέλιξη αφορά όχι μόνο στα ηλεκτρονικά συστήματα αλλά και σε άλλα όπως για παράδειγμα στα καθίσματα.

Όσο και αν ακούγεται περίεργο οι εταιρείες ξοδεύουν πολύ μεγάλα ποσά για να έχει ο οδηγός και οι επιβάτες ενός οχήματος άνετα καθίσματα. Μία εξέλιξη σε έναν τομέα που μπορεί πολλοί να μην είχαν σκεφτεί αλλά όπως θα δείτε έχει γίνει μεγάλη πρόοδος συγκριτικά με τα αυτοκίνητα του… 1925.

Αυτό είναι ένα Audi Typ M Pullman limousine του 1925. Κατασκευάστηκαν μόλις 228 μονάδες, ο κινητήρας που φορούσε είχε χωρητικότητα 4.660 κ.εκ. και μπορούσε να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 120 χλμ./ώρα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Απλές κατασκευές…
Από τις φωτογραφίες που δημοσιεύει το zougla.gr και συγκεκριμένα από το μουσείο της Audi στο Όταν τα ελατήρια προσέφεραν άνεση… Ίνγκολστατ, το κάθισμα από ένα Audi Typ M Pullman limousine του 1925 μας ξεκαθαρίζει το τοπίο.

Το εσωτερικό του καθίσματος οδηγού – συνοδηγού ήταν γεμάτο… ελατήρια, για να προσφέρει απλά άνεση όταν το όχημα έπεφτε στις λακκούβες. Όπως θα διαπιστώσετε το κάθισμα των πίσω επιβατών ήταν πιο απλό και κατασκευασμένο από σίδερο και διάφορα υφάσματα.
  

Για να δείτε τη σημερινή γκάμα των μοντέλων της Audi πατήστε ΕΔΩ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ακτινογραφία καθίσματος αυτοκινήτου που παράχθηκε το 1925...
Ελατήρια για άνεση...

Ακτινογραφία της πίσω σειράς καθισμάτων...

Το συγκεκριμένο μοντέλο είχε μέση κατανάλωση καυσίμου κοντά στα 25 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα...

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης