Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Porsche δηλώνει σίγουρη πως πουλώντας ηλεκτρικά μοντέλα θα έχει σημαντικά μεγαλύτερα κέρδη, συγκριτικά με τα οχήματα με θερμικούς κινητήρες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο οικονομικός διευθυντής της Porsche, Lutz Meschke, αναφέρει ότι υπάρχουν περισσότερες δυνατότητες αύξησης των τιμών των ηλεκτρικών οχημάτων συγκριτικά με τα μοντέλα εσωτερικής καύσης. Διευκρίνισε ότι τα περιθώρια κέρδους της EV αυτοκινητοβιομηχανίας θα φτάσουν στα ίδια επίπεδα με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης σε δύο χρόνια και ότι από εκεί και έπειτα οι πελάτες θα είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για τη νέα τεχνολογία που ανοίγει καινούργιους ορίζοντες.

Η αυτοκινητοβιομηχανία προβλέπει ότι το 80 τοις εκατό των οχημάτων που θα πουλάει μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά, ενώ υπολογίζει γενικότερα πώς τα EV θα αντιπροσωπεύουν το ήμισυ της αγοράς πολυτελών οχημάτων το 2031.

Ανάμεσα στα πιο σημαντικά νέα ηλεκτρικά οχήματα που ετοιμάζει η Porsche είναι η πλήρως ηλεκτρική έκδοση της Macan. Ενώ πολλές σημαντικές λεπτομέρειες σχετικά με αυτό το όχημα παραμένουν αβέβαιες, αναμένεται να κοστίζει περισσότερο από την βενζινοκίνητη Macan. Η Porsche αποκάλυψε επίσης πρόσφατα ότι ετοιμάζει ένα ηλεκτρικό πολυτελές SUV που θα τοποθετηθεί πάνω από την Cayenne.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Porsche εκτιμάται σαν brand στα 90 δις. ευρώ σύμφωνα με τις τράπεζες και η εταιρία βρίσκεται ήδη στην αναζήτηση πλάνου που θα τις αποφέρει τα απαραίτητα χρήματα για να επενδύσει ολοκληρωτικά στην ηλεκτροκίνηση.

Και η Ferrari επενδύει στα ηλεκτρικά για αύξηση του κέρδους της

Πέρυσι, ολόκληρη τη χρονιά η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία κατασκεύασε 11.155 οχήματα, ή αν προτιμάτε 46 σύνολα την ημέρα, και σύμφωνα με μια νέα αναφορά σχεδιάζει να κατασκευάζει 15.000 οχήματα, ή 65 ημερησίως, μέχρι το 2025 χάρη εν μέρει σε μια νέα γραμμή παραγωγής που επικεντρώνεται στα EV. Αυτό αντιπροσωπεύει μια αύξηση 35 τοις εκατό και θα συμβάλει στο σχέδιο της Ferrari να αυξήσει το βασικό της περιθώριο κέρδους μεταξύ 38 και 40 τοις εκατό το 2026.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης