Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Οι πωλήσεις της Maserati συνεχίζουν να πέφτουν. Η μάρκα σημείωσε πτώση 48% το πρώτο τρίμηνο του 2025, με μόλις 1.700 πωληθέντα οχήματα. Οι αριθμοί είναι οι τελευταίοι σε μια ανησυχητική τάση για την ιταλική μάρκα, η οποία είδε τις πωλήσεις να υποχωρούν κατά 57% το 2024, σε σχέση με το 2023.

Η συνεχιζόμενη πτώση δεν αποτελεί έκπληξη για τη Maserati. Ο διευθύνων σύμβουλος Santo Ficili, ο οποίος προσελήφθη τον Οκτώβριο για να αλλάξει τη μάρκα, προέβλεψε ότι το 2025 θα είναι μια χρονιά με πτώση, καθώς αναδιοργανώνει τη μάρκα για να την προετοιμάσει για κερδοφορία το 2026.

Το σχέδιο του Ficili, περιλαμβάνει τη δημιουργία μιας νέας ομάδας στο εσωτερικό της εταιρείας, την αποκατάσταση των σχέσεων με τους απογοητευμένους αντιπροσώπους και πολλές περικοπές κόστους. Παραδέχτηκε αποτυχίες στο μάρκετινγκ και τόνισε το ενδεχόμενο μειώσεων τιμών για να παραμείνει ανταγωνιστική η μάρκα.

Όλα αυτά μπορεί να αλλάξουν χάρη στους δασμούς της κυβέρνησης Τραμπ. Η Stellantis ανέθεσε πρόσφατα στην εταιρεία συμβούλων διαχείρισης McKinsey and Company να εξετάσει το μέλλον της Maserati και της αδελφής της μάρκας Alfa Romeo, πυροδοτώντας φήμες ότι οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες θα μπορούσαν να πωληθούν.

Η Maserati είναι η μάρκα με τις χειρότερες επιδόσεις στο χαρτοφυλάκιο της Stellantis. Η εταιρεία πούλησε μόλις 11.300 οχήματα το 2024. Για να τεθεί αυτό σε προοπτική, ακόμη και η ανταγωνίστρια Ferrari πούλησε περισσότερα οχήματα την ίδια περίοδο, παρά την πολύ υψηλότερη μέση τιμή.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης