Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Polestar 2 κατασκευάζεται στην Κίνα, όπου η τιμή πώλησης του είναι κοντά στα 43.000 ευρώ. Πόσο πιστεύετε ότι χρειάστηκε να πληρώσει ένας ιδιοκτήτης του για μία αλλαγή μπαταρίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο κ. Huang ιδιοκτήτης ενός Polestar 2 Long Range ενεπλάκη σε ένα τροχαίο, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο του να δεχθεί σοβαρές ζημιές στο πακέτο των μπαταριών. Οι μηχανικοί τον ενημέρωσαν πως πρέπει να αντικατασταθούν και ο ίδιος μετέφερε το όχημα στην αντιπροσωπεία. 

Εκεί όμως όταν ρώτησε για το κόστος αντικατάστασης των μπαταριών, ο υπάλληλος τον ενημέρωσε πως η τιμή είναι στα 79.000 ευρώ, καθιστώντας αυτόματα ασύμφορη την επισκευή του αυτοκινήτου, καθώς με 43.000 ευρώ, μπορεί να αγοράσει ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο.

Ένα τοπικό μέσο, επικοινώνησε με τη συγκεκριμένη αντιπροσωπεία θέλοντας να διασταυρώσει τα λεγόμενα του κ. Huang, με τον υπάλληλο να δηλώνει πως το «καθαρό» κόστος για την αντικατάσταση του πακέτου μπαταριών είναι στα 57.900 ευρώ, και πως το υπόλοιπο ποσό μέχρι τα 79.000 ευρώ, είναι άλλες επισκευές.Αντίθετα με αυτές τις τιμές της αντιπροσωπείας, άλλοι κινέζικοι κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων και μπαταριών, κοστολογούν την συγκεκριμένη αντικατάσταση στα 14.500 ευρώ, για την μπαταρία των 80kWh.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σίγουρα εάν μια αντικατάσταση μπαταρίας κοστίζει τόσο, οι πιθανοί αγοραστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων αντί να αυξάνονται θα μειώνονται. Φαίνεται πως υπάρχει ακόμη αρκετός δρόμος να καλυφθεί ώστε τα EV μοντέλα να μπορούν να βρεθούν σε κάθε γκαράζ, με πρώτο στόχο τη μείωση του κόστους των μπαταριών.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης