Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Stellantis Motorsport ανέπτυξε μία νέα αγωνιστική έκδοση του 208 η οποία πληροί της προδιαγραφές για να αγωνιστεί στο FR6 Trophy. Μια νέα σειρά αγώνων που ξεκινούν το 2025 ως μέρος του Κυπέλλου Ράλι Γαλλίας.

Το 208 Racing επωφελείται από έναν αναβαθμισμένο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, μια πιο αγωνιστική ρύθμιση του πλαισίου και υψηλά πρότυπα ασφαλείας, καθιστώντας το ένα προσιτό σημείο εισόδου στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Η συγκεκριμένη έκδοση βασίζεται στο ανανεωμένο Peugeot 208 και προσθέτει ένα σετ λευκών ατσάλινων τροχών, πράσινες πινελιές στα φώτα DRL και λευκό αμάξωμα. Τα ελαστικά είναι Michelin Pilot Sport PS5 ενώ στο εσωτερικό έχει τοποθετηθεί roll cage αλλά και αυτόματο σύστημα πυρόσβεσης σύμφωνα με τους κανονισμούς Rally4. Το ταμπλό έχει «βελτιστοποιηθεί» για να αποφεύγονται οι αντανακλάσεις και διαθέτει οθόνη πολλαπλών λειτουργιών, διακόπτη kill switch και προσαρμοσμένα χειριστήρια στην κεντρική κονσόλα.

Για την ανάπτυξη του 208 Racing, η Stellantis Motorsport χρησιμοποίησε την τεχνογνωσία της από το Peugeot 208 Rally4, το Citroen C3 Rally2 και το 208 Racing Cup. Κάτω από το καπό βρίσκεται μια αναβαθμισμένη έκδοση του υπερτροφοδοτούμενου τρικύλινδρου βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων της Stellantis, ο οποίος αποδίδει 145 ίππους (45 παραπάνω από την απλή έκδοση).

Μάλιστα το βάρος του έχει περιοριστεί στα 1.050 κιλά ενώ η ισχύς μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων έξι σχέσεων, κοντής κλιμάκωσης. Ο κινητήρας λειτουργεί αποκλειστικά με καύσιμο υπεραιθανόλης-Ε85, το οποίο μειώνει τις εκπομπές CO2 κατά περίπου 30% σε σύγκριση με τη βενζίνη.

Το 208 Racing κοστίζει 38.900 ευρώ ενώ η Stellantis έχει ήδη αρχίσει να δέχεται παραγγελίες και αναμένεται να ξεκινήσει τις παραδόσεις τον Φεβρουάριο του 2025.