Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ήταν τον Αύγουστο όταν η Bugatti αποκάλυψε την εντυπωσιακή Mistral W16 ανακοινώνοντας πως πρόκειται για το γρηγορότερο κάμπριο που φτιάχτηκε ποτέ. Αυτό που δεν μας είχε πει τότε, είναι το πόσο γρήγορα θα μπορούσε να πάει το σύνολο των 5 εκ. ευρώ που θα περάσει τη γραμμή παραγωγής μόλις 99 φορές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τώρα όμως έχουμε μια απάντηση. Η Bugatti αναφέρει επίσημα ότι το roadster (βασίζεται στην Chiron), μπορεί να αγγίξει μέχρι και τα 420χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας. Η αεροδυναμική ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση με την έλλειψη της οροφής να είναι η πιο ευχάριστη σπαζοκεφαλιά για τους μηχανικούς που όπως φαίνεται ξεπέρασαν τον εαυτό τους.

Για να πετύχει αυτή την ακραία ταχύτητα, η Mistral πρέπει να τεθεί σε λειτουργία Top Speed Mode, η οποία αλλάζει τη γωνία της πίσω αεροτομής για να μειώσει την οπισθέλκουσα και να κάνει το σύνολο όσο το δυνατόν πιο αεροδυναμικό. Αλλά η Bugatti λέει ότι το hypercar των 5 εκατομμυρίων δολαρίων εξακολουθεί να είναι σταθερό στις υψηλές ταχύτητες χάρη στη σχεδίαση του διαχύτη, ο οποίος προσφέρει άφθονη κάθετη δύναμη.

Φυσικά τον μεγαλύτερο ρόλο παίζει ο W16 8λιτρος και με τέσσερα τούρμπο κινητήρας της Chiron Super Sport 300+ η οποία πέτυχε τελική 490.5χλμ. το 2019 στη πίστα Ehra Lessien της Volkswagen. Η Mistral δεν μπορεί να πλησιάσει αυτόν τον αριθμό, αλλά επισκιάζει τα 408χλμ./ώρα που πέτυχε η Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse το 2013. Αυτή η ταχύτητα της Veyron επαληθεύτηκε επίσημα από ανεξάρτητους κριτές και θα περιμένουμε η Bugatti να κάνει το ίδιο με τη Mistral πολύ σύντομα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Bugatti έχει ξεπεράσει μερικά διαφορετικά μοντέλα από την πλατφόρμα Chiron, συμπεριλαμβανομένων των Divo και Centodieci, αλλά η έλλειψη οροφής της Mistral σημαίνει ότι είναι πιθανό να είναι το μόνο που προσφέρει μια ριζικά διαφορετική οδηγική εμπειρία . Αυτός είναι πιθανώς ένας λόγος για τον οποίο και οι 99 μονάδες έγιναν sold out κατευθείαν.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης