Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Σε μια αγορά αυτοκινήτου που κατέγραψε άνοδο 4,4% το πρώτο τρίμηνο του έτους στην Ευρώπη, η Ford Motor αύξησε τις πωλήσεις της κατά 7,7%, παραδίδοντας σε πελάτες 259.809 νέα οχήματα.

Πιο καλοπουλημένο μοντέλο της μάρκας ήταν το Puma, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη 39.573 οδηγών το διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου 2011.  Μάλιστα, το compact SUV ήταν το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο στην κατηγορία του σε δύο από τις μεγαλύτερες αγορές της Γηραιάς Ηπείρου, όπως της Ιταλίας και του Ηνωμένου Βασιλείου.

Πολύ καλά τα πήγαν και τα νέας γενιάς Kuga και Explorer. Tο ποσοστό που κατέλαβαν οι SUV προτάσεις της Ford στο σύνολο των ευρωπαϊκών της πωλήσεων στο πρώτο τρίμηνο του έτους έφτασε στο 51%. SUV και hybrid εκδόσεις κερδίζουν τους οδηγούς.

Την ίδια στιγμή, το 46% των νέων επιβατικών αυτοκινήτων που διέθεσε η μάρκα -σχεδόν 1 στα 2 οχήματα- ήταν εξηλεκτρισμένα, γεγονός που έρχεται να επιβεβαιώσει την αυξανόμενη απήχηση και κορυφαία αποτελεσματικότητα των προηγμένων plug-in υβριδικών, υβριδικών και ήπια υβριδικών τεχνολογιών της εταιρείας.

 

Νο 1 σε πωλήσεις στην Ευρώπη στα LCV

Τα κορυφαία στο είδος τους Transit, Transit Courier, Transit Connect και Transit Custom αποτέλεσαν τον βασικό πυλώνα για τη Ford για την κατάκτηση μιας ακόμα εμπορικής πρωτιάς στην Ευρώπη στη δημοφιλή κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LCV – Light Commercial Vehicles).

Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του έτους, η Ford ήταν η Νο 1 σε πωλήσεις μάρκα στην κατηγορία καταγράφοντας 121.000 πωλήσεις νέων αυτοκινήτων – επίδοση βελτιωμένη κατά 33% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή.

Best seller επαγγελματικό με συνολικά 38.785 πωλήσεις ήταν το Transit Custom.

Δείτε όλη την γκάμα της Ford στην Ελλάδα εδώ.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

«Σαρώνει» στα επαγγελματικά οχήματα η Ford

Το Νο1 sportcar του κόσμου

Τα SUV με το καλύτερο ηχοσύστημα