Το ενδεχόμενο δημιουργίας μιας ισχυρότερης έκδοσης του ολοκαίνουργιου ηλεκτροκίνητου  crossover εξετάζει η βρετανική φίρμα, όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής προϊοντικού σχεδιασμού της εταιρείας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Hanno Kirner επιβεβαίωσε ότι η I-Pace SVR βρίσκεται στα σχέδια της Jaguar, ωστόσο υπάρχει ένα μεγάλο πρόβλημα. Το αυτοκίνητο θα είναι τόσο γρήγορο, που μόνο ένας επαγγελματίας οδηγός θα μπορεί να το ελέγξει με ασφάλεια.

Όπως τόνισε χαρακτηριστικά ο κύριος Kirner, σύμφωνα με τους πρώτους υπολογισμούς, το ηλεκτροκίνητο crossover είναι ικανό να επιταχύνει από στάση στα πρώτα 100 χιλιόμετρα σε μόλις 1,8 δευτερόλεπτα, δηλαδή είναι ταχύτερο ακόμη και από μονοθέσιο της F1. Οπότε, πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος περιορισμού της απόδοσης στον δημόσιο δρόμο, για την ασφάλεια των ιδιοκτήτων και των επιβατών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Το αυτοκίνητο μπορεί να επιταχύνει με καταιγιστικό ρυθμό. Αυτή η δύναμη και η ταχύτητα όμως είναι υπερβολική για έναν μη εκπαιδευμένο οδηγό. Μας ανησυχεί αυτό. Αν βγει στην παραγωγή, μάλλον πρέπει να επιβάλουμε κάποιους περιορισμούς στην απόδοση, τουλάχιστον μέχρι να μπουν σε κάποια πίστα ή να κάνουν μαθήματα γρήγορης οδήγησης» είπε ο Hanno Kirner.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θυμίζουμε πως η βασική I-Pace τροφοδοτείται από δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 400 ίππων και 696 Nm ροπής, που λαμβάνουν ενέργεια από μία υδρόψυκτη μπαταρία χωρητικότητας 90 kWh. Η αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες αγγίζει τα 480 χιλιόμετρα, με την μπαταρία να φορτίζει σε ποσοστό 80% σε μόλις 40 λεπτά με τη χρήση ταχυφορτιστή 100 kW και σε 90 λεπτά από σταθερό σταθμό των 50 kW.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης