Πλήρως ανανεωμένο, με πιο ελκυστική εμφάνιση, πλουσιότερο εξοπλισμό και κινητήρες που συνδυάζουν την απόδοση με την οικονομία, το μικρό γαλλικό μοντέλο συνεχίζει δυναμικά την πορεία του στην ελληνική αγορά.
Το 208 διατίθεται σε μια νέα παλέτα μεταλλικών και ματ χρωμάτων διευρύνοντας τις δυνατότητες εξατομίκευσης, περιλαμβάνει στάνταρ τα 3D LED πίσω φωτιστικά σώματα αλλά και νέας σχεδίασης ζάντες από 15 έως 17 ίντσες. Η γκάμα εμπλουτίζεται περαιτέρω με την προσθήκη των εκδόσεων GT Line και GTi, για όσους επιθυμούν κάτι πιο σπορ.
Στο εσωτερικό, ξεχωρίζει η καινοτόμος διάταξη του πίνακα οργάνων και χειριστηρίων, η οθόνη αφής 7 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, με λειτουργία MirrorScreen, on-board διασύνδεση μέσω Bluetooth και USB. Τον εξοπλισμό συμπληρώνει ο μπλε φωτισμός στην περίπτωση της πανοραμικής οροφής, τα συστήματα Active City Brake, Park Assist, η κάμερα οπισθοπορείας και πολλά ακόμα.
Κάτω από το καπό βρίσκονται οι αναβαθμισμένοι κινητήρες PureTech και BlueHDi του ομίλου PSA, προδιαγραφών Euro6. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει ο 1.6 BlueHDi 100 ίππων που καταναλώνει μόλις 3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και εκπέμπει 79 γρ/χλμ CO2, απαλλάσσοντας τον ιδιοκτήτη από τα τέλη κυκλοφορίας. Το συγκεκριμένο σύνολο προσφέρεται σε δύο ακόμα εκδόσεις ισχύος, με 75 και 120 ίππους. Στις ατμοσφαιρικές εκδόσεις βενζίνης 1.2 PureTech 82 και 1.2 PureTech 82 ETG, προστίθεται ο νέος τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.2 PureTech 110 S&S. Στην κορυφή βρίσκεται η έκδοση 208 GTi με τον 1.6 THP απόδοσης 208 ίππων και 300 Νm ροπής.
Το 208 διατίθεται στην ελληνική αγορά από τα μέσα Νοεμβρίου και για την απόκτηση του ισχύει το πρόγραμμα Peugeot 4X4, δηλαδή, 4 χρόνια άτοκη χρηματοδότηση με 208 ευρώ το μήνα άτοκα, 4 χρόνια δωρεάν σέρβις, 4 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 4 χρόνια οδική βοήθεια.
Οι τιμές ξεκινούν από 13.390 ευρώ με απόσυρση για τους κινητήρες βενζίνης και από 15.380 ευρώ για τους diesel. Το GTi με το τρίθυρο αμάξωμα κοστίζει 23.370 ευρώ.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος