Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Πιο φαρδιά, πιο χαμηλή, πιο ισχυρή, πιο γρήγορη και πιο απόλυτη. Η νέα γενιά της 911 GT3 δεν είναι απλώς η καλύτερη που κατασκευάστηκε ποτέ, αλλά και η πιο προηγμένη τεχνολογικά.

Η Porsche έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου και τον περιορισμό του βάρους. Η πτέρυγα πίσω η οποία ρυθμίζει χειροκίνητα αυξάνει σημαντικά την κάθετη πίεση, ο διαχύτης έχει μελετηθεί με ακρίβεια, ενώ το εμπρός σπόιλερ είναι ρυθμιζόμενο.

510 ίπποι και 470 Nm ροπής.Χάρη στην εκτενή χρήση carbon, αλουμινίου και άλλων ελαφρών υλικών, το αυτοκίνητο ζυγίζει 1.418 κιλά με το μηχανικό κιβώτιο και 1.435 κιλά με το αυτόματο PDK. Η αναλογία βάρους/ισχύος ανέρχεται στα 2.8 kg/PS.
Τα φαρδύτερα μετατρόχια, η νέα ανάρτηση με τα ενεργά αμορτισέρ, το ενεργό σύστημα διεύθυνσης και το αγωνιστικό τύπου στήσιμο συμβάλλουν στην απολαυστική οδική συμπεριφορά του sportcar.

Τα ενισχυμένα φρένα με τους δίσκους διαμέτρου 408 χλστ. εμπρός και οι σφυρήλατοι τροχοί ελαφρού κράματος των 20 και 21 ιντσών, εξασφαλίζουν τη βέλτιστη πρόσφυση και το ακριβές φρενάρισμα.

Τα εκπληκτικά καθίσματα με τον carbon σκελετό «αγκαλιάζουν» ιδανικό το σώμα, με τον ήχο της εξάτμισης να είναι τρομερός.

Ο ατμοσφαιρικός εξακύλινδρος boxer κινητήρας χωρητικότητας 4.0 λίτρων αποδίδει 510 ίππους και 470 Nm ροπής. Το όριο περιστροφής είναι στις 9.000 σ.α.λ. με τις επιδόσεις να προκαλούν δέος.

Σε κάθε βύθισμα του ποδιού στο γκάζι, η βελόνα ανεβαίνει με καταιγιστικούς ρυθμούς. Τα 0-100 επιτυγχάνονται σε 3,4 δευτερόλεπτα με το PDK7 κιβώτιο και τα 0-200 σε 10,8΄΄. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 318 χλμ./ώρα-320 χλμ./ώρα με το μηχανικό.

 

 

 

 

Εκπληκτικός χρόνος από τη νέα Porsche 911 GT3 στην «Πράσινη Κόλαση»

Τι ελαστικά φοράει το «όπλο» της Porsche;