Στην εποχή που οι πλατφόρμες instagram και tiktok κάνουν «κουμάντο» στον κόσμο του internet, η δημοτικότητα ενός μοντέλου είναι τεράστιας σημασίας. Κοινοποιήσεις και hashtags μετρήθηκαν από την μεγάλη ασφαλιστική εταιρία https://www.quotezone.co.uk/ με στόχο να αποδειχθεί ποια μοντέλα έχουν την μεγαλύτερη πέραση στους χρήστες και είναι τα διασημότερα στις παραπάνω πλατφόρμες.
Όσο και αν φαίνεται ξένο ή περίεργο σε μερικούς από εμάς, πλέον οι μεγάλες εταιρίες (και οι αυτοκινητοβιομηχανίες φυσικά) ξοδεύουν τεράστια ποσά και συγκροτούν ομάδες που αναλύουν εκατομμύρια πληροφοριών σχετικά με τα likes και τα share των χρηστών του internet, συγκροτώντας δεδομένα που τους βοηθούν να δουν τί αρέσει στον κόσμο, τί πουλάει και φυσικά ποια προϊόντα θα προωθήσουν και ποια όχι.
Τα σημερινά social media είναι σαν μια συνεχώς ανοιχτή κάλπη δημοσκοπήσεων, αποτελώντας μία μόνιμη πηγή πληροφοριών για τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Σύμφωνα λοιπόν με την εταιρία η Tesla έχει καταλάβει με άνεση τις δύο πρώτες θέσεις παγκοσμίως, καθώς No1 είναι το Tesla Model 3 με 1.3δισεκ. social shares, No2 το Tesla Model S με 371.8 εκατ. ενώ No3 το Audi e-tron με 167.9 εκατ.
Από τα τεράστια αυτά νούμερα γίνεται εύκολα κατανοητό πως πλέον η γνώμη του κόσμου λόγω των social είναι προσβάσιμη ενώ ο τρόπος και της διαφήμισης αλλάζει αναλόγως. Παραθέτουμε τα 18 δημοφιλέστερα μοντέλα σε instagram και tiktok με συνολικό αριθμό social shares από 1.3 δισεκ. μέχρι και 2 εκατ.