Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Μπορεί το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού να «παλεύει» να βγάλει το μήνα. Μπορεί για τους περισσότερους ακόμα και το service του αυτοκινήτου να καθυστερεί λόγο έλλειψης χρημάτων, όμως φαίνεται πως για την πλούσια ελίτ, τα πράγματα πάνε καλύτερα από ποτέ.
Μεγαλύτερη απόδειξη, το γεγονός πως η Lamborghini με τα υπέροχα αλλά πανάκριβα της οχήματα, σημείωσε νέο ρεκόρ πωλήσεων για το πρώτο μισό του 2023.
Κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου 2023, η Lamborghini πούλησε συνολικά 5.341 αυτοκίνητα, ή 4,9% περισσότερα από ό,τι την ίδια περίοδο πέρυσι. Δεδομένου ότι οι παραδόσεις της Revuelto δεν έχουν ξεκινήσει ακόμη, το άλμα στις πωλήσεις αποδίδεται αποκλειστικά στην αυξανόμενη ζήτηση για την Huracan και την Urus.
Η EMEA (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική) ήταν η μεγαλύτερη αγορά για τη Lamborghini το πρώτο εξάμηνο του 2023 με 2.285 αυτοκίνητα να παραδίδονται. Η Αμερική ήταν η επόμενη με 1.857 μονάδες και η Ασία ήταν η τρίτη με 1.199 αυτοκίνητα. Οι Ηνωμένες Πολιτείες ήταν μακράν η μεγαλύτερη μεμονωμένη αγορά της μάρκας με 1.625 μονάδες, ακολουθούμενη από το Ηνωμένο Βασίλειο (514), τη Γερμανία (511), την ηπειρωτική Κίνα, το Χονγκ Κονγκ και το Μακάο (450), την Ιαπωνία (280) και την Ιταλία (270).
Κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 6,7% σε 1,42 δισ. ευρώ, ενώ τα λειτουργικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 7,2% σε 456 εκατ. ευρώ, με αποτέλεσμα η απόδοση των πωλήσεων να βελτιωθεί κατά 32,1%.
Η Urus και η Huracan δεν είναι πλέον διαθέσιμες για νέα παραγγελία, καθώς η σειρά παραγωγής έχει ήδη εξαντληθεί. Η Revuelto έχει επίσης μεγάλη ζήτηση, καθώς η εταιρία έχει αρκετές παραγγελίες όντας sold out για τα επόμενα δύο χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι οι νέες παραγγελίες δεν θα εκπληρωθούν πριν από το τέλος του 2025. Κοιτάζοντας τα μελλοντικά σχέδια, το 2028 θα παρουσιαστεί το πρώτο EV της μάρκας, με μορφή ενός 2+2 grand tourer με μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος από τα supercars, αλλά όχι τόσο ψηλό όσο η Urus.