Έχει παραγίνει το κακό με τις κλοπές των αυτοκινήτων Smart. Οι κλέφτες που δρουν ανενόχλητα είτε «σηκώνουν» σε λιγότερο από ένα λεπτό ολόκληρο το αυτοκίνητο είτε «δανείζονται» τα εξαρτήματα που «λείπουν» από την αγορά. 
Αυτή η έξαρση κλοπών ειδικά στα αυτοκίνητα Smart αναστάτωσε τις ασφαλιστικές εταιρίες γιατί σε όσους είχαν κάνει ασφάλεια κλοπής αναγκάστηκαν να τους αποζημιώσουν. Η Αστυνομία έχει αυξήσει τις περιπολίες αλλά φαίνεται ότι οι συμμορίες που «δουλεύουν» αποκλειστικά με αυτοκίνητα Smart είναι πιο οργανωμένες.

Το κακό παράγινε με τις κλοπές. Και οι ασφαλιστικές εταιρίες από τη μια αρνούνται να κάνουν ασφάλεια κλοπής στα Smart και από την άλλη σε όσους πελάτες έχουν ασφάλεια, προσπαθούν να τους διώξουν. 
Τι έκαναν λοιπόν οι ασφαλιστικές εταιρίες που δουλεύουν-όπως λένε οι ασφαλιστές- για το καλό των πελατών τους. Αύξησαν από 70-100% τα ασφάλιστρα.

Παίρνουν λοιπόν ένα Smart που τα τελευταία 6 χρόνια είναι ασφαλισμένο στην ίδια ασφαλιστική εταιρία. Το 6άμηνο ο πελάτης του συγκεκριμένου Smart πλήρωνε  249.82 ευρώ. Δηλαδή το χρόνο 499.64 ευρώ.
Στον ίδιο πελάτη η ασφαλιστική εταιρία του έστειλε να πληρώσει για το επόμενο εξάμηνο 450.82 ευρω, δηλαδή το χρόνο 999.28 ευρώ. Δηλαδή του έκανε 100%αύξηση στα ασφάλιστρα για να συνεχίσει να έχει ασφάλεια κλοπής. 
Να σας θυμίσουμε ότι Smart δεν έχουν οι εφοπλιστές… Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα. Ποιος θα δώσει 1000 ευρώ το χρόνο για να ασφαλίσει το Smartaki του που σήμερα η αξία του δεν ξεπερνάει τα έξι χιλιάρικα.

Το Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος για να λύσει το πρόβλημα με το μποτιλιάρισμα στις αναχωρήσεις έβαλε μπάρες. Όποιο ΙΧ εισέρχεται στο χώρο των αναχωρήσεων παίρνει υποχρεωτικά ένα χαρτάκι για να σηκωθούν οι μπάρες. Δικαίωμα παραμονής στο χώρο των αναχωρήσεων έχει μάξιμουμ 10 λεπτά. Σ αυτό το χρονικό διάστημα δεν υπάρχει καμιά χρέωση. Μπορεί το ίδιο αυτοκίνητο την ίδια ημέρα να κάνει ένα ακόμη πέρασμα από τις αναχωρήσεις χωρίς καμία χρέωση. Το τρίτο πέρασμα χρεώνεται ενώ αν κάποιο Ι.Χ παραμείνει πάνω από 10 λεπτά τότε έως 20 λεπτά σε σύνολο παραμονής χρεώνεται πέντε ευρώ. Προσοχή αν παραμείνει περισσότερο από 60 λεπτά τότε του το παίρνει ο γερανός και του το πηγαίνει …βόλτα.
Ας πειθαρχήσουν αυτοί που δημιουργούσαν το μεγάλο μποτιλιάρισμα στις αναχωρήσεις. Γιατί άφηναν στις αναχωρήσεις τα αυτοκίνητά τους περιμένοντας τους «πελάτες» στις αφίξεις.

Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Citroen που αφορά την οικογένεια των crossover ξεκίνησε στις 15 Ιουνίου και θα διαρκέσει έως τις 15 Ιουλίου. Όσοι αυτό το διάστημα ετοιμάζονται να προχωρήσουν σε αγορά καινούργιου αυτοκινήτου τους έρχεται «γάντι» η μεγάλη έκπτωση που αποφάσισε η ελληνική εταιρία του Ομίλου Συγγελίδη που αντιπροσωπεύει τα γαλλικά αυτοκίνητα. Το προωθητικό πρόγραμμα ανέρχεται στο ποσό των 3.000€ και αφορά όλες τις εκδόσεις των δύο μοντέλων. Πολύ καλή προσφορά.

Δύο στελέχη από δύο μεγάλες αντιπροσωπείες αυτοκινήτων αποχωρούν. Ο ένας είναι πάρα πολλά χρόνια στην ίδια εταιρία που εισάγει αυτοκίνητα προερχόμενα από την Ιαπωνία. Ήρεμος, πρόθυμος και πάντα δίπλα στους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου ακόμη και όταν βρίσκεται τα ΣΚ με την οικογένεια του. Αοαντάει πάντα. 
Ο δεύτερος είναι αρκετά νέος (όχι σε ηλικία) αλλά στην εταιρία που εισάγει γερμανικά αυτοκίνητα. Ο λόγος που αποχωρεί είναι προσωπικός. Ακούγεται ότι η νέα του δουλειά δεν θα έχει σχέση με τα αυτοκίνητα. Δυστυχώς δεν μπορούμε να σας αποκαλύψουμε περισσότερα. Ο πρώτος πάντως από την Ιαπωνική εταιρία θα αλλάξει θέση αλλά θα είναι και πάλι σε  εταιρία αυτοκινήτων. Ο δεύτερος …. Υπομονή. Περιμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις…

Τον Μάιο σημειώθηκαν 12.958 ταξινομήσεις ενώ τον αντίστοιχο μήνα το 2022 οι ταξινομήσεις ήταν 11.991. Είχαμε αύξηση +8.10%. Στα φορτηγά είχαμε 860 ταξινομήσεις και στα λεωφορεία 27. Από τον Ιανουάριο έως το Μάιο 2023 ταξινομήθηκαν 56.969 Ι.Χ ενώ το αντίστοιχο διάστημα οι ταξινομήσεις ήταν 43.707. Φέτος η αύξηση ήταν της τάξης του +30.30%.
Όσο πλησιάζουμε προς το τέλος της χρονιάς και το πρόβλημα που είχε προκύψει με τους ημιαγωγούς λύνεται (περίοδος Covid19) τόσο οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα μπορούν να ικανοποιούν τα αιτήματα των αντιπροσωπειών. Και θα έχουμε αυξήσεις στις ταξινομήσεις. Όταν πλέον όλα ομαλοποιηθούν θυμηθείτε ότι θα αρχίσουν όχι οι προσφορές αλλά οι υπερπροσφορές.

Με την προσθήκη των δυο  Nissan LEAF στον στόλο του, ο Δήμος Οροπεδίου Λασιθίου «μπαίνει» δυναμικά στην ηλεκτροκίνηση. Ο Δήμος θα καλύψει τις ανάγκες κινητικότητας των υπηρεσιών του με βιώσιμο τρόπο, με το πλάνο να προβλέπει την προσθήκη και επιπλέον ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς και την εγκατάσταση δέκα σημείων φόρτισης. 


Στο Διοικητικό Συμβούλιο της SEAT S.A. από την 1η Ιουλίου θα είναι ο Marc Riera. Θα έχει τον τίτλο του  Executive Vice-President Purchasing της SEAT S.A. Στον νέο του ρόλο θα επιβλέπει και θα διευθύνει τις στρατηγικές αγοράς της εταιρίας, το οικοσύστημα των προμηθευτών και θα επιδιώξει τη βελτίωση των σχετικών διαδικασιών. Θα αναφέρεται απευθείας στον CEO της SEAT S.A. Wayne Griffiths ενώ o προκάτοχός του Alfonso Sancha, αναλαμβάνει πλέον νέα καθήκοντα στο Volkswagen Group στην Κίνα.
Με περισσότερα από 20 χρόνια στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, έχει επιδείξει τεράστια ηγετική ικανότητα και εξαιρετικό ιστορικό στους τομείς του Purchasing, του R&D και της Ηλεκτροκίνησης. Έχοντας την τεχνογνωσία και την εμπειρία θα ηγηθεί σε έναν σημαντικό ρόλο που δεν είναι άλλος από τον μετασχηματισμό της SΕΑΤ S.A. προς την ηλεκτροκίνηση. 

Όσοι βρεθείτε στη Θεσσαλονίκη στις 23 Σεπτεμβρίου, μην ξαφνιαστείτε εάν δείτε το μονοθέσιο της Oracle Red Bull Racing  (RB7) που πήρε τον τίτλο της Formula 1 το 2011 να κάνει βόλτες στην παραλιακή οδό.
Η F1 Team της Red Bull Racing έρχεται στη Θεσσαλονίκη για ένα “επικό” showrun by Alumil, στις 23 Σεπτεμβρίου 2023, όπου ο πρώην οδηγός της Formula 1 Patrick Friesacher θα τρέξει στη Νέα Παραλία με το μονοθέσιο, με το οποίο ο Sebastian Vettel κατέκτησε το πρωτάθλημα το 2011.
Ένα μονοθέσιο με V8 κινητήρα 2.400 κ.εκ., που αποδίδει 750 άλογα στις 18.000 στροφές ανά λεπτό, κατέκτησε 18 από τις 19 pole του 2011, ενώ κατέγραψε συνολικά 12 νίκες, χαρίζοντας στην Oracle Red Bull Racing το δεύτερό της νταμπλ, με τίτλους σε οδηγούς και κατασκευαστές. Περισσότερα όταν πλησιάσει ο καιρός της επίδειξης.

Το πρωτοποριακό, αμιγώς ηλεκτρικό Hyundai IONIQ 6 αναδείχθηκε στα Βραβεία Great British Fleet Awards ως «Best EV Compact Executive Car»  .
Οι κριτές έκαναν ειδική μνεία στο υψηλό επίπεδο των προδιαγραφών και των καινοτόμων χαρακτηριστικών του. Ο κ. John Challen, συντάκτης του Fleet World, δήλωσε: «Το IONIQ 6 βασίζεται στη μεγάλη επιτυχία του IONIQ 5 και αποτελεί ένα αυτοκίνητο που προσφέρει φινέτσα, άνεση και ευρυχωρία. Το ποιοτικό εσωτερικό και οι προηγμένες τεχνολογίες του είναι ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που θα γίνουν άμεσα αγαπητά από πολλούς οδηγούς».

Ο αριθμός των τουριστικών λεωφορείων που κινούνται στην πόλη, έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο. Για το λόγο αυτό ο Δήμος Αθηναίων ανακοίνωσε 11 νέα σημεία στάσης και στάθμευσης των τουριστικών λεωφορείων με στόχο την εύρυθμη λειτουργία, την αποσυμφόρηση κεντρικών οδικών αρτηριών, την εξυπηρέτηση των επαγγελματιών του κλάδου, αλλά και τη διευκόλυνση των χιλιάδων επισκεπτών της πόλης.
Φυσικά υπάρχουν και θα υπάρχουν αντιδράσεις. Είπαμε ότι η Ελλάδα χρειάζεται τον τουρισμό. Άλλοι ισχυρίζονται ότι η απόφαση του Δήμου θα βλάψει τον τουρισμό και άλλοι εκτιμούν ότι σωστή ήταν η απόφαση του Δήμου της Αθήνας γιατί θα γίνει αποσυμφόρηση. Σύμφωνα με τη νέα απόφαση η στάθμευση και η στάση κατά τις  ώρες αιχμής – από τις 9 το πρωί έως και τις 6 το απόγευμα – επιτρέπεται σε 11 διαφορετικά σημεία όπου τοποθετήθηκαν ειδικές πινακίδες, ενώ στη Λεωφόρο Αμαλίας απαγορεύεται η στάθμευση και επιτρέπεται μόνο  ολιγόλεπτη στάση για αποβίβαση και επιβίβαση. 

Τη θέση του Διευθυντή Marketing της Suzuki Moto ανέλαβε ο Ιωάννης Αλεξάκης. Είναι γνώριμος στον κόσμο των δύο τροχών. Ξεκίνησε την επαγγελματική του καριέρα από το τμήμα πωλήσεων της MotoTech (Μοτο & Car & Driver) και στη συνέχεια εργάσθηκε, στο τμήμα marketing μια μεγάλης εταιρίας του χώρου τον τροφίμων. Το πάθος του για την μοτοσυκλέτα ήταν τόσο μεγάλο που έκανε και πάλι αλλαγή. Ανέλαβε Διευθυντής Marketing της Honda, της Kawasaki και πρόσφατα ανέλαβε την Suzuki. Ο παλιός ( εκτός από μοτοσικλετιστής είναι και fun τον κλασσικών δικύκλων) προσέχει και  δεν κάνει λάθη. Άλλωστε το απέδειξε στην άρτια οργανωμένη παρουσίαση των νέων V-Strom 800 & V-Strom 1000 DΕ. Του ευχόμαστε καλή επιτυχία.