Έχει παραγίνει το κακό με τις κλοπές των αυτοκινήτων Smart. Οι κλέφτες που δρουν ανενόχλητα είτε «σηκώνουν» σε λιγότερο από ένα λεπτό ολόκληρο το αυτοκίνητο είτε «δανείζονται» τα εξαρτήματα που «λείπουν» από την αγορά.
Αυτή η έξαρση κλοπών ειδικά στα αυτοκίνητα Smart αναστάτωσε τις ασφαλιστικές εταιρίες γιατί σε όσους είχαν κάνει ασφάλεια κλοπής αναγκάστηκαν να τους αποζημιώσουν. Η Αστυνομία έχει αυξήσει τις περιπολίες αλλά φαίνεται ότι οι συμμορίες που «δουλεύουν» αποκλειστικά με αυτοκίνητα Smart είναι πιο οργανωμένες.
Το κακό παράγινε με τις κλοπές. Και οι ασφαλιστικές εταιρίες από τη μια αρνούνται να κάνουν ασφάλεια κλοπής στα Smart και από την άλλη σε όσους πελάτες έχουν ασφάλεια, προσπαθούν να τους διώξουν.
Τι έκαναν λοιπόν οι ασφαλιστικές εταιρίες που δουλεύουν-όπως λένε οι ασφαλιστές- για το καλό των πελατών τους. Αύξησαν από 70-100% τα ασφάλιστρα.
Στον ίδιο πελάτη η ασφαλιστική εταιρία του έστειλε να πληρώσει για το επόμενο εξάμηνο 450.82 ευρω, δηλαδή το χρόνο 999.28 ευρώ. Δηλαδή του έκανε 100%αύξηση στα ασφάλιστρα για να συνεχίσει να έχει ασφάλεια κλοπής.
Να σας θυμίσουμε ότι Smart δεν έχουν οι εφοπλιστές… Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα. Ποιος θα δώσει 1000 ευρώ το χρόνο για να ασφαλίσει το Smartaki του που σήμερα η αξία του δεν ξεπερνάει τα έξι χιλιάρικα.
Ας πειθαρχήσουν αυτοί που δημιουργούσαν το μεγάλο μποτιλιάρισμα στις αναχωρήσεις. Γιατί άφηναν στις αναχωρήσεις τα αυτοκίνητά τους περιμένοντας τους «πελάτες» στις αφίξεις.
Ο δεύτερος είναι αρκετά νέος (όχι σε ηλικία) αλλά στην εταιρία που εισάγει γερμανικά αυτοκίνητα. Ο λόγος που αποχωρεί είναι προσωπικός. Ακούγεται ότι η νέα του δουλειά δεν θα έχει σχέση με τα αυτοκίνητα. Δυστυχώς δεν μπορούμε να σας αποκαλύψουμε περισσότερα. Ο πρώτος πάντως από την Ιαπωνική εταιρία θα αλλάξει θέση αλλά θα είναι και πάλι σε εταιρία αυτοκινήτων. Ο δεύτερος …. Υπομονή. Περιμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις…
Όσο πλησιάζουμε προς το τέλος της χρονιάς και το πρόβλημα που είχε προκύψει με τους ημιαγωγούς λύνεται (περίοδος Covid19) τόσο οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα μπορούν να ικανοποιούν τα αιτήματα των αντιπροσωπειών. Και θα έχουμε αυξήσεις στις ταξινομήσεις. Όταν πλέον όλα ομαλοποιηθούν θυμηθείτε ότι θα αρχίσουν όχι οι προσφορές αλλά οι υπερπροσφορές.
Στο Διοικητικό Συμβούλιο της SEAT S.A. από την 1η Ιουλίου θα είναι ο Marc Riera. Θα έχει τον τίτλο του Executive Vice-President Purchasing της SEAT S.A. Στον νέο του ρόλο θα επιβλέπει και θα διευθύνει τις στρατηγικές αγοράς της εταιρίας, το οικοσύστημα των προμηθευτών και θα επιδιώξει τη βελτίωση των σχετικών διαδικασιών. Θα αναφέρεται απευθείας στον CEO της SEAT S.A. Wayne Griffiths ενώ o προκάτοχός του Alfonso Sancha, αναλαμβάνει πλέον νέα καθήκοντα στο Volkswagen Group στην Κίνα.
Με περισσότερα από 20 χρόνια στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, έχει επιδείξει τεράστια ηγετική ικανότητα και εξαιρετικό ιστορικό στους τομείς του Purchasing, του R&D και της Ηλεκτροκίνησης. Έχοντας την τεχνογνωσία και την εμπειρία θα ηγηθεί σε έναν σημαντικό ρόλο που δεν είναι άλλος από τον μετασχηματισμό της SΕΑΤ S.A. προς την ηλεκτροκίνηση.
Η F1 Team της Red Bull Racing έρχεται στη Θεσσαλονίκη για ένα “επικό” showrun by Alumil, στις 23 Σεπτεμβρίου 2023, όπου ο πρώην οδηγός της Formula 1 Patrick Friesacher θα τρέξει στη Νέα Παραλία με το μονοθέσιο, με το οποίο ο Sebastian Vettel κατέκτησε το πρωτάθλημα το 2011.
Ένα μονοθέσιο με V8 κινητήρα 2.400 κ.εκ., που αποδίδει 750 άλογα στις 18.000 στροφές ανά λεπτό, κατέκτησε 18 από τις 19 pole του 2011, ενώ κατέγραψε συνολικά 12 νίκες, χαρίζοντας στην Oracle Red Bull Racing το δεύτερό της νταμπλ, με τίτλους σε οδηγούς και κατασκευαστές. Περισσότερα όταν πλησιάσει ο καιρός της επίδειξης.
Οι κριτές έκαναν ειδική μνεία στο υψηλό επίπεδο των προδιαγραφών και των καινοτόμων χαρακτηριστικών του. Ο κ. John Challen, συντάκτης του Fleet World, δήλωσε: «Το IONIQ 6 βασίζεται στη μεγάλη επιτυχία του IONIQ 5 και αποτελεί ένα αυτοκίνητο που προσφέρει φινέτσα, άνεση και ευρυχωρία. Το ποιοτικό εσωτερικό και οι προηγμένες τεχνολογίες του είναι ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που θα γίνουν άμεσα αγαπητά από πολλούς οδηγούς».
Φυσικά υπάρχουν και θα υπάρχουν αντιδράσεις. Είπαμε ότι η Ελλάδα χρειάζεται τον τουρισμό. Άλλοι ισχυρίζονται ότι η απόφαση του Δήμου θα βλάψει τον τουρισμό και άλλοι εκτιμούν ότι σωστή ήταν η απόφαση του Δήμου της Αθήνας γιατί θα γίνει αποσυμφόρηση. Σύμφωνα με τη νέα απόφαση η στάθμευση και η στάση κατά τις ώρες αιχμής – από τις 9 το πρωί έως και τις 6 το απόγευμα – επιτρέπεται σε 11 διαφορετικά σημεία όπου τοποθετήθηκαν ειδικές πινακίδες, ενώ στη Λεωφόρο Αμαλίας απαγορεύεται η στάθμευση και επιτρέπεται μόνο ολιγόλεπτη στάση για αποβίβαση και επιβίβαση.