Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Η χρονιά για τη σουηδική φίρμα ξεκίνησε ιδανικά. Σημείωσε ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων, με τα μοντέλα της εξηλεκτρισμένης σειράς Recharge να είναι τα πιο δημοφιλή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συγκεκριμένα, το διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου 2021, η Volvo παρέδωσε σε πελάτες ανά την υφήλιο 185.698 αυτοκίνητα, καταγράφοντας αύξηση 40,8% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Τα μοντέλα της οικογένειας Recharge, με αμιγώς ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, συνεχίζουν τη δυναμική τους πορεία αντιπροσωπεύοντας το 26% στο σύνολο των αυτοκινήτων Volvo που πωλήθηκαν τον Μάρτιο σε όλο τον κόσμο. Στην Ευρώπη, το μερίδιο στις συνολικές πωλήσεις ήταν 39%.

Επίσης, το πρώτο τρίμηνο του 2021, η Volvo αύξησε κατά περισσότερο από τρεις φορές τον αριθμό των συνδρομών που διατίθενται online μέσω της υπηρεσίας «Care by Volvo». 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όσον αφορά στις αγορές, στην Κίνα παραδόθηκαν 45.242 αυτοκίνητα με την αύξηση να αγγίζει το 117,7%. Για την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου, οι πωλήσεις της εταιρείας στις Ηνωμένες Πολιτείες ανήλθαν σε 27.239 αυτοκίνητα. Πρόκειται για αύξηση 39,8% σε σχέση με το ίδιο διάστημα του προηγούμενου έτους.

Η Ευρώπη παρέμεινε η μεγαλύτερη αγορά, φθάνοντας τις 87.457 μονάδες (+24%). Η επιτυχία οφείλεται κυρίως σε χώρες που πέτυχαν να αντιμετωπίσουν με επιτυχία τα lockdowns που επιβλήθηκαν λόγω της πανδημίας, καθώς και στην ισχυρή αύξηση των πωλήσεων στη Σουηδία και τη Μεγάλη Βρετανία.

Το XC40 ήταν το best seller μοντέλο τον Μάρτιο με 23.958 παραδόσεις. Ακολούθησε το XC60 με 21.186 μονάδες και τρίτο ήταν το XC90 με 9.893 αυτοκίνητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Κρέμασαν το αυτοκίνητο στα 30 μέτρα ύψος στον Βόρειο Πόλο!

Λειτουργικό Android με υπηρεσίες της Google για όλα τα Volvo

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης